Ook Fladdertje is een moeilijke. Ben jij best ziek geweest recent of in het verleden? Meer haal ik er niet uit nu, sorry Ilseroc is nu denk ik toch?
dees zal je mij ook nog willen doen had paar paginas terug gevraagd maar je hebt het maar druk alleen als je tijd hebt. Hier voor het makkelijke nog een keer de foto: Bekijk bijlage 45919
Ilseroc, bij jou twijfel ik heel erg of het klopt. Ben jij onzeker omdat je gepest bent? Ik krijg in ieder geval het onzekere heel sterk...
@wonders: een prachtig gezicht heb je! Zo natuurlijk mooi! En ik had je eerlijk gezegd heel anders voor gesteld..Hoe weet ik niet, maar niet zo ... Ouder denk ik,
vind echt heleboel fotos leuk om te zien had bij veel mensen echt een totaal ander beeld verwacht gewoon.
Dan zit je heel goed! Mankeer altijd van alles (migraine,spastische darm,maagpijn,van die kleine kwaaltjes) en ik heb denk ik wel 10x in het ziekenhuis gelegen! Dat was dan wel voor ernstigere dingen.
dank je wel vind jou echt een schoonheid ook gewoon. Haha en ja ben nog een jonkie Althans word altijd veel ouder geschat
Wonders2, bij jou krijg ik een mislukte relatie of je twijfelt soms aan deze relatie. In ieder geval iets met moeilijke relaties. Twijfel je daardoor weleens aan jezelf?