ik stelde me altijd iemand heel anders voor bij jou naam en de foto's van kids. je leek me echt een marokaanse of turkse ofzo door je naam denk ik, dus ik had standaard? iemand met een hoofddoek in mijn hoofd en een scherpe neus waarom weet ik niet hihi
Op school behoorlijk jah, als je meer ziet mag je dat gerust zeggen hoor (ik bedoel details), mijn foto is eerder gelezen en daaruit kwam dat ik veel verdriet en woede in mij heb, wou weten of het overeenkwam
Willen jullie even stoppen met typen, ik moet even de hond uitlaten en anders kan ik het niet meer bijhouden straks
Roodkapje, hebben jullie wat strubbelingen gehad en zijn jullie daar door veel praten weer bovenop gekomen? Of met hulp van buitenaf ofzo? Het is in ieder geval een stabiele relatie nu lijkt het (zo komt het over)
Whaha Dees, dat wordt wel nachtwerk Succes ermee! Ik ga hier geen foto van mezelf plaatsen, maar Dees weet wel hoe ik eruit zie
Die doet het niet maar ik ben nog niet bijgelezen dus misschien komtie nog. Ik ben op pagina 35 geloof ik nu
Hm dan ben ik de eerste waarbij het helemaal niet klopt Oke die stabiele relatie wel, maar die is er altijd al geweest!
ik ben 27 en mijn vader 50 en moeder 49. en die zijn dus al opa en oma. pfff moet er niet aan denken tegen die tijd.