pfff heb 49 pagina's doorgelezen en bekeken... durf ik ook??? Nou vooruit dan maar... Ik met mijn jongste dochter (die overmorgen niet meer de jongste is want dan wordt ik ingeleid). Foto is met Sinterklaasavond gemaakt dus redelijk recent.
Volgens mij ben jij echt zo'n heel lief persoon, heel zacht en rustig ... Nee doe niet aan foto lezen zo kom je via de foto gewoon over
haha ja dat wilde ik ook achter me bericht zetten haha anders hebben we dadelijk ook zo'n dagtaak als Dees hihi
Nou, zal ik ook maar ff. Deze is al eerder ergens hier geplaatst, dus sommigen 'kennen' me al wel... Ben benieuwd hoe jullie dachten dat ik eruit zou zien of wat voor idee jullie van me hebben/hadden (Dees? )!
Goedemorgen allemaal Jemig Citroentje, ik heb maar liggen denken over jouw foto vannacht . Ik ga er vandaag nog aandacht aan besteden. Er waren meer mensen die nog wilden dus ik moet terug gaan zoeken wie dat waren. Gelukkig ook 'gewoon' foto's geplaatst, kheb het er druk mee zeg Chantal, jij komt ook snel. Wil je hier of via pb een reactie? Nu eerst wakker worden en ontbijten met mijn mannetje.
Ik ben nu bij bldz. 46. Zoonlief wil nog niet eten. Citroentje, jouw foto blijft me trekken maar ik krijg er niet uit waarom. Met die strijd en lange weg krijg ik steeds het gevoel dat het iets met je relatie te maken heeft. Alsof 1 van jullie nog niet toe was aan iets serieus of vast maar ik twijfel erg of dit klopt. Er is in ieder geval meer waar ik niet bij kom.