Eerste gevoel? Dat jij niet alles zomaar aangereikt krijgt en voor heel veel dingen moeite moet doen. Maar als het je lukt kan je wel met trots terugkijken. Denk ik dan hoor. Ooh man, wat twijfel ik aan mezelf op het moment
Ik word vooral getrokken door je vriend. Die heeft iets naars te verwerken gehad denk ik. En hebben jullie zwaar weer in de relatie gehad? Jij staat nu wat sterker in je schoenen denk ik maar je bent erg onzeker geweest en soms nog.
Op 1 of andere manier een bekend gezicht. Jij hebt een zware relatie gehad (of nog steeds) en die is niet goed afgelopen of gaat nu heel slecht. Je beschermt vooral je kleine maar komt nu ook wat meer voor jezelf op. Dat is weleens anders geweest. Lastiger concentreren met een peuter in de buurt trouwens. Sorry ook als ik er bij meer/veel mensen nu naast zit
View attachment 46006 Dees zou je mij ook willen lezen?? Als je tijd heb hoor, want je hebt het al zo druk.
Volgens mij ben ik bij dus ja, dat kan. Hoe leuk de foto is, ik word er heel verdrietig van. Jij bent behoorlijk gekwetst denk ik en hebt daar nog vaak verdriet van. Je dochter houdt je op de been.
Hm, die is lastiger. Eerste gevoel is iets met je werk. Wil jij iets heel anders gaan doen of heb je het niet zo naar je zin op je werk? Maar misschien laat ik me beinvloeden door het buro op de achtergrond.
Volgens mij vertrouw jij mensen niet zo snel. Je maakt makkelijk contact maar echte vrienden heb je een klein clubje. Je houdt je graag iets op de achtergrond. Maar als je loskomt dan ben je een feestbeest.... Denk ik dan hoor
Ik kom ook niet vaak in de stad. Ik werk er wel (naast het station ergens). Het ziekenhuis heb ik heel veel gelopen voor en tijdens de zwangerschap. Loop nu nog bij een internist maar hoef pas over een half jaar terug. Dus mijn abonnement loopt af