Ik heb het hele topic meegelezen Leuk om iedereen te zien! En om Dees aan het werk te zien ik denk dat ik haar ook maar een pb ga sturen als je het niet erg vind Dees Van sommige had ik echt heel iemand anders verwacht.
Volgens mij twijfel jij over of je dingen wel kunt maar volgens mij kan jij meer dan je denkt. Ik heb het gevoel dat je iets zoekt maar nog niet weet wat (werk, studie misschien?). Je wilt het volgens mij goed doen, perfectioniste?
Het kan zijn dat ik nu fouten maak hoor, K3 staat aan en Luuk zit wat te eten en wil daar af en toe wat hulp bij
Door je banner weet ik al een beetje wat je bezighoud. Je bent bang voor de toekomst denk ik. Vooral dat het anders gaat worden dan je hoopt. Had jij als kind al een idee over je toekomst, bepaalde dromen? Je wilt die graag nastreven.
hihi wat ben ik n wrak opt moment krijg gewoon tranen in mn ogen .. ben indd erg bang voor de toekomst.. had al op mn 18e dat ik graag kinderen wilde enz... en nu ben ik ook daar bang voor dat t niet lukt .. en of de toekomst wel zal brengen wat ik voor ogen heb indd.. dank je wel x
Lydia, loslaten is vooral een belangrijk punt voor je he? Ik wilde ook altijd jong kinderen en een groot gezin. Het lot besliste anders maar ik ben niet minder gelukkig.
Misschien is het handig om het topic op te gaan splitsen straks? Ik ga me eerst met Luuk en mezelf bezighouden.
ja dat hoor ik overal om me heen .. maar dat is nu juist zo moeilijk .. kan t niet loslaten .. ( ja nu ff omdat ferdi er niet is .. maar dan nog ben ik er constant aan aant denken .. ) maar goed.. tja ,je kunt een topic openen voor jezelf .. mocht je dat leuk vinden , wanter zullen dat heeeeeellll veeeeelll aanvragen komen dank je
Ik heb een eigen topic gemaakt. Als het teveel gaat worden zal ik hem laten sluiten en via pb de lezing doen. Liefst geen lezing aanvragen via pb anders raak ik het overzicht kwijt. Ik zal hier nog wel vanaf 57 af maken en dan verder gaan in het nieuwe topic. Nu echt even afwezig
nou speciaal voor jullie dan nog 1 met lang haar. is wel van twee jaar geleden nu heb ik sonds kort ook een bril