Show jezelf :D

Discussion in 'De lounge' started by chantal1984, Jan 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

Nov 17, 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    Haha dankjewel.. En dit word inderdaad vaker tegen me gezegd door mensen om me heen..!

2. Pinkie

Pinkie Actief lid

May 28, 2007
    194
    0
    0
    Gent
    Vraag me niet waarom want heb geen idee, maar ik had je helemaal anders voorgesteld, ouder en met donker haar. Zit er helemaal naast :D wel leuke foto :)

3. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    @litdekoster, ik had je ook veel ouder geschat!

4. Female24

Female24 Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    2,595
    0
    0
    :$ bij jou had ik me echt heel wat anders voorgesteld hahaha ik dacht dat jij echt een streng arrogant uiterlijk zou hebben :p maar eigenlijk zie je er helemaal niet gemeen uit hahaha

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
  6. Citroentje

Citroentje VIP lid

Apr 7, 2007
    5,556
    0
    0
    Het is wel zo geweest dat mijn (nu) man nooit wilde trouwen en zelfs een keer een serieus gesprek met mij is begonnen over het feit dat hij geen kinderen zou willen....uiteindelijk hebben we hier dus wel even een stress periode over gehad maar een jaar later was ik zwanger en voor beide erg gewenst....
    (en dat er meer is waar je niet bij komt kan wel.......)

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Open en spontaan naar de buitenwereld. Je maakt makkelijk contact met mensen en maakt graag een geintje. Volgens mij ook over jezelf. Je hebt redelijk wat zelfspot maar je moet oppassen dat je jezelf niet als deurmatje neerlegd.

Volgens mij is bij jou het glas half vol of half leeg maar niks ertussenin.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wat knap allemaal Dees! Wil je mijnes ook doen? *bloos*

9. 40plusmama

Caruli, jou ken ik een beetje dus dat is erg moeilijk. Euhm, ik denk dat jij best onzeker bent en bang bent om fouten te maken. Je wilt graag dat mensen je aardig vinden want dat ben je gewoon ook. Je staat altijd klaar voor een ander maar vergeet jezelf weleens.

Je hebt een prachtige zoon trouwens!

10. 40plusmama

Nou moe, ik krijg er weinig uit. Alleen dat je heel liefdevol op me over komt en daardoor mensen weleens misbruik van je maken. Je gaat daarmee volgens mij weleens op je bekkie;)

11. 40plusmama

Wil dat dan ffies in mijn eigen topic in de lounge nogmaals vragen? Ik rond hier de aanvraagjes af en ga dan daar verder :D

12. 40plusmama

Ook een moeilijke. Volgens mij 2 personen met een verleden. Beiden onzeker maar jullie houden elkaar daarmee redelijk in evenwicht. Ik denk dat jullie beiden binnenvetters zijn.

13. 40plusmama

Achter jouw glimlach gaat veel schuil denk ik. Je zit in de knoop met jezelf of hebt dat gezeten. Je begint langzaam aan wel op te krabbelen maar je blijft een piekeraartje denk ik.

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag

HAHAHA wat gaaaaaaf dit ben ik echt precies...!!!!!!

15. 40plusmama

Ik krijg alleen iets van twijfel te zien. Twijfel aan jezelf of iemand anders dat weet ik niet. Ook twijfel je weleens of je de opvoeding wel goed doet denk ik. In ieder geval iets van twijfel ook naar of over je zoontje. Je zou wat meer voor jezelf op mogen komen volgens mij

16. 40plusmama

Hm, lastig als er meer mensen op staan merk ik.

Kan het dat niet iedereen zo blij was met jullie relatie? Of was er iemand juist heel jaloers?

Je hebt het gevoel dat je jezelf moet bewijzen denk ik maar voor wie? Jezelf?

17. 40plusmama

Ik ga nu verder in mijn 'eigen' topic ;)

De pb's komen ook nog maar omdat het er veel zijn duren die wat langer misschien

18. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    1,805
    0
    0
    Wow Merijn ik vind jou echt de grote verrassing van dit topic!! Je ziet er best lief uit terwijl ik je in je posts soms wat hautain vind overkomen. Schattig zoontje heb je ook ;)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik show mezelf ook ff :D

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006