Vraag me niet waarom want heb geen idee, maar ik had je helemaal anders voorgesteld, ouder en met donker haar. Zit er helemaal naast wel leuke foto
bij jou had ik me echt heel wat anders voorgesteld hahaha ik dacht dat jij echt een streng arrogant uiterlijk zou hebben maar eigenlijk zie je er helemaal niet gemeen uit hahaha
Dit ben ik.. http://94.100.121.139/448150001-448200000/448155101-448155200/448155165_5_ZE1R.jpeg Hij doet t niet als upload plaatje omdat de bestandsnaam te groot is. Hier was mijn zoontje net 3 maanden oud en nu al 16 dus even geleden haha!
Het is wel zo geweest dat mijn (nu) man nooit wilde trouwen en zelfs een keer een serieus gesprek met mij is begonnen over het feit dat hij geen kinderen zou willen....uiteindelijk hebben we hier dus wel even een stress periode over gehad maar een jaar later was ik zwanger en voor beide erg gewenst.... (en dat er meer is waar je niet bij komt kan wel.......)
Open en spontaan naar de buitenwereld. Je maakt makkelijk contact met mensen en maakt graag een geintje. Volgens mij ook over jezelf. Je hebt redelijk wat zelfspot maar je moet oppassen dat je jezelf niet als deurmatje neerlegd. Volgens mij is bij jou het glas half vol of half leeg maar niks ertussenin.
Caruli, jou ken ik een beetje dus dat is erg moeilijk. Euhm, ik denk dat jij best onzeker bent en bang bent om fouten te maken. Je wilt graag dat mensen je aardig vinden want dat ben je gewoon ook. Je staat altijd klaar voor een ander maar vergeet jezelf weleens. Je hebt een prachtige zoon trouwens!
Nou moe, ik krijg er weinig uit. Alleen dat je heel liefdevol op me over komt en daardoor mensen weleens misbruik van je maken. Je gaat daarmee volgens mij weleens op je bekkie
Wil dat dan ffies in mijn eigen topic in de lounge nogmaals vragen? Ik rond hier de aanvraagjes af en ga dan daar verder
Ook een moeilijke. Volgens mij 2 personen met een verleden. Beiden onzeker maar jullie houden elkaar daarmee redelijk in evenwicht. Ik denk dat jullie beiden binnenvetters zijn.
Achter jouw glimlach gaat veel schuil denk ik. Je zit in de knoop met jezelf of hebt dat gezeten. Je begint langzaam aan wel op te krabbelen maar je blijft een piekeraartje denk ik.
Ik krijg alleen iets van twijfel te zien. Twijfel aan jezelf of iemand anders dat weet ik niet. Ook twijfel je weleens of je de opvoeding wel goed doet denk ik. In ieder geval iets van twijfel ook naar of over je zoontje. Je zou wat meer voor jezelf op mogen komen volgens mij
Hm, lastig als er meer mensen op staan merk ik. Kan het dat niet iedereen zo blij was met jullie relatie? Of was er iemand juist heel jaloers? Je hebt het gevoel dat je jezelf moet bewijzen denk ik maar voor wie? Jezelf?
Ik ga nu verder in mijn 'eigen' topic De pb's komen ook nog maar omdat het er veel zijn duren die wat langer misschien
Wow Merijn ik vind jou echt de grote verrassing van dit topic!! Je ziet er best lief uit terwijl ik je in je posts soms wat hautain vind overkomen. Schattig zoontje heb je ook