Show jezelf in badkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    En bedankt. Ik ben ook 161 cm, en even zwaar. Ben al 16 kilo afgevallen en moet nog 10. Maar om nou te zeggen dat ik dik ben, nee wel stevig. Moet daarom ook nog 10.

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Heel even en alleen een stukje want ik heb het broekje niet bij het topje. :)

3. mumija

mumija Niet meer actief

Nou ja graag gedaan. Ik heb ooit 93 kilo gewogen, maar ook 59 kilo.

Ik weet hoe ik kan zijn, en ik zie de 15 kilo overgewicht bij mij, nu wel als 3 zakken aardappelen. Dat vind ik veel, dus dik.
    En ik ben Queen Jo-Jo effect, dus ik weet echt wel wat afvallen is.
    Maar ik vind het knap dat je al zoveel afgevallen bent!
    Ben nu zelf ook weer bezig: van 83 kilo, zit ik nu op 75...het schiet niet zo op deze keer...Ik vraag me af of dat mijn leeftijd daar ook wat mee te maken kan hebben (bijna 40:)).

4. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Vanaf vandaag ga ik meer bewegen en minder snoepen! Ik ben ook pas met borstvoeding gestopt dus al die extra calorieën die ik toen verbruikte, ga ik nu opslaan ben ik bang.

Ik ben het gewoon zat. Ik wil er 7 kilo af. Dan ben ik op het gewicht wat ik jaren heb gehad en waar ik me lekker bij voelde. Sinds een jaar of 8 zit ik daar steeds een stuk boven en ik ben er klaar mee!

5. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Nou heel even dan.....

6. mumija

mumija Niet meer actief

7. xbabyxdx

Dik is een groot woord. Eerder vol slank :)
    Valt wel mee hoor!

8. xbabyxdx

Wow platte buik weer zeg!!
    Die van mij wilt echt niet meer plat hahahaha

Ook al vind ik mezelf nog steeds te dun haha. Beetje een "ik wil aan komen" obsessie geworden.... ;)

9. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Goed hoor! Ik weet niet of je leeftijd er mee te maken kan hebben.. :)

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38

Haha, ik wil er juist nog 3kg af, die ben ik aangekomen het afgelopen jaar. Niet omdat ik niet tevreden ben maar ik wil voorkomen dat ik in ditn tempo blijf aankomen want dan ben ik over 3 jaar bijna 10kg zwaarder.

11. Suuzje

Suuzje Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.024
    0
    36
    3 weken na de bevalling van de 3e. Valt me reuze mee moet ik zeggen :D

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Prachtig stel zijn jullie.
    Je ziet er super uit miss Mac!

13. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Klopt helemaal hoor. Ik heb in een sportwinkel gewerkt met ook de badkleding van Protest, O neill enz. Het viel op dat veel dames liever een maatje kleiner namen omdat dat leuker klinkt of beter was voor hun ego. Maar knellende badkleding accentueert juist die dingen die je niet wilt zien. En daarnaast zegt een maat niet zo veel. De genoemde merken bijv. vallen erg klein, maar had je bijv. cyell, dan kwam je werkelijke maat veel beter in de buurt. Altijd naar je lichaam kijken dus en niet zozeer naar de maat.

14. Imensa

Imensa Niet meer actief

Vaak betaal je heel veel voor dat soort merken en kom je er na een aantal keer dragen achter dat het ook helemaal niet lekker zit.

Ik moet zeggen dat toen ik ''jong'' was ik ook wel naar de maten keek.. Kan me er nu helemaal niet druk om maken.. Als een vriedin dan ook trots zegt ik zit in maatje 26 (maar moeite heeft met bukken).... uhh ja en? ik in 29/30....

15. Babyke34

Babyke34 Bekend lid

27 apr 2012
    535
    72
    28
    stad in Nederland :)
    Mijn nieuwe bikini😂😂😂😂

Grapje natuurlijk

16. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Tijdens vakantie 2 jaar terug.

17. mumija

mumija Niet meer actief

:d:d:d

18. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    leuk topic, ik wil ook best een bikinifoto plaatsen maar heb er geen.. zal er zo een gaan maken, kunnen jullie meteen mn verbrande buik zien :p ouch!

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Keutel.. Wel aagje :D:p

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    whaha je kan een eitje op mn buik bakken, maar daar kijken we even overheen ok? :p

en ook ik ben onzeker over mn (gebrek aan) borsten, maargoed.. dr zijn ergere dingen en die koop ik nog wel een keer :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina