Je plaatst een foto (die je anders nooit plaatst) in een bikini, en "vergeet"het topic daarna? Ja natuurlijk....
Vind het jammer dat je zo maar een willekeurige foto van internet plukt en die vervolgens lijkt te plaatsen alsof het je eigen foto is. Er zijn genoeg dames geweest die zich, ondanks hun onzekerheid, wel durven bloot te geven. En ondanks dat je het zo absoluut niet zult bedoelen, voelt het een beetje alsof je er de draak mee steekt. Maar goed dat is mijn persoonlijke mening. On topic: tis helemaal geen zwemkleding weer
Al die complimenten ook richting Nikki... Als Whysteria niet zo slim had gegoogeld, had iedereen nu nog gedacht dat het Nikki zelf was in dat badpak. En echt bull dat ze zegt dat ze die foto even plaatste en verder totaal niet meer omgekeken heeft naar dit topic. Dan zeg je na 10 minuten toch dat het een grap is, kom op! Als ze lef heeft, laat ze een échte foto van haarzelf zien, dan heb je pas ballen!
Nee, ik plaats nooit foto's op internet. Principekwestie. Jij wel en je drijft graag de spot ermee, dus toon lef en je echte lijf en doe niet laf!
thnx voor de tip, had toevallig net mn bloed laten checken. Schildklier werkt prima! Alleen ontstekingswaarden en galwaarden waren te hoog, dus verder op onderzoek!
Euhhh ja. Ik hang niet tien uur per dag op ZP rond en heb al helemaal geen tijd om precies bij te houden in welk topic ik gereageerd heb. Zeker nu niet, ik was/ben vooral met de vliegramp bezig. En tenslotte, ik heb met niks en niemand de draak willen steken, in tegendeel. Mocht dat zou zijn overgekomen, dan mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb juist enorme bewondering voor vrouwen die ondanks wellicht een paar kilo teveel zoveel trots en eigenwaarde uitstralen. Dat vind ik zoals gezegd echt helemaal top want mijn zelfbeeld is wat dat betreft is door de jarenlange eetstoornissen nou net een 'dingetje' waar ik nog best veel mee worstel en misschien wel nooit helemaal vanaf kom. Maar goed, zo heeft iedereen wel iets. Ik heb inderdaad geen behoefte om van een mug een olifant te maken, ik neem aan dat het als een luchtig topic bedoeld was, ik zag ook al een foto van een nijlpaard in een bikini voorbij komen tenslotte.
Ik ook niet en jij hebt dus overduidelijk geen idee wat mijn intentie was en misschien ook wel een goed idee om dat niet voor een ander in te vullen.
Wat? Jij vergelijkt de foto die jij plaatste van een obese badpakmodel met een foto van een nijlpaard? Maar top dat je je excuses aanbiedt aan iedereen die je om de tuin hebt geleid.
Pardon? Volgens mij zie je ze echt vliegen vandaag?! Hoe kóm je erbij?! Ik heb gezegd dat ik ervanuit ging dat het een luchtig topic zou zijn omdat één van de eerste foto's die iemand plaatste dat van een nijlpaard in een bikini was. Dus op geen enkele manier heb ik deze stoere vrouw vergeleken met een nijlpaard, hoe durf je?! Ga weer even tot bezinning komen in je moestuintje of zo joh....
Grappig dat het nu ineens een obese badpakmodel is en toen nog niet bekend was dat het Nikki niet was, was ze een mooie, stoere vrouw...
Over m'n lijk dat iemand me ooit nog kan betrappen in badkleding. No way! Haha Voortaan alleen maar nog korte ruimvallende strandjurkjes voor mij
Maar waarom plaats je dan een serieuze foto van een model, als het een zogenaamd grapje moet voorstellen? JIJ vind het een luchtig topic omdat er een foto van een nijlpaard wordt getoond, maar vervolgens plaats je zelf een foto waarvan veel mensen hebben gedacht dat het serieus JIJ bent. Je zinspeelt er niet op dat het een grapje was, die foto. En daarna "vergeet" je het?? Wie is er nu schijnheilig? Whysteria was je te slim af. Ikzelf ben niet zo'n google-wonder als zij, maar voor mij ben je nu nog ongeloofwaardiger.
Meis, dat zegt meer over jou dan over mij. Gelukkig maar. Je mag zes jaar berichtengeschiedenis van mij nalopen, maar ik heb mij nog nooit ooit maar één keer negatief uitgelaten over iemand die om wat voor redenen ook problemen heeft met haar gewicht.
Oké, ik wil mezelf wel in badkleding tonen. Deze is van voor m'n zwangerschap. Nu ben ik ietsjes (25 kg) zwaarder Ik haal ze er ook heel snel weer af!