Lul er maar weer omheen, maar geef eens antwoord op mijn vraag? Als whysteria je niet gesnapt had, had je er nooit meer een woord aan vuil gemaakt. En gelukkig vergelijk je me niet met jezelf, dat is een hele opluchting.
Maar waarom heb je het gedaan Nikki? Je plaatst de foto net alsof je het zelf bent en alsof je je een beetje schaamt -> erbij). Dus totaal niet alsof het een grapje was...
Ik heb alles al uitgelegd en mij daar voor mijn doen behoorlijk kwetsbaar bij opgesteld. Ook mijn excuses aangeboden aan diegenen bij wie het misschien onbedoeld verkeerd of ongepast is overgekomen, dus wat kan ik nog meer doen. Ik laat het hierbij. Diegenen die mij 'geloven' fijn, diegenen zoals jij die dit niet doen óók prima. Eventuele persoonlijke frustraties mag je per pb overbrengen...... Als je persé wilt dat ik 29 pagina's ga terug lezen (heb ik idd niet gedaan) wil ik dat best doen hoor. Want ik begrijp dus serieus niet de consternatie hierom.
You take a chill pill.... Nu laat ik het echt hierbij, zonde van mijn tijd en energie. Zo kinderachtig.
Je hebt een eetstoornis gehad en daarom plaatst je een foto van het totaal tegenovergestelde? Begrijp ik goed dat dat de reden is? Je had ook gewoon niks kunnen plaatsen dan...