iets met een mug en een olifant... Ik had zelf wel het idee dat het een foto van internet was omdat het gewoon een goede foto was (ongeacht wie erop stond maar meer hoe de foto gemaakt is zeg maar) en ik denk dat NIkki ook dacht dat het wel duidelijk was dat het met een knipoog gepost werd. Tja dat sommigen dit niet meteen zien is misschien lullig maar ze heeft zich wel genoeg verantwoord. Wel apart idd dat het nu het nep is ineens een "obese"model is.. Maar kom op meiden, laten we het over wat anders hebben Iemand nog foto's die hij wil delen?
Jeetje dames, volgens mij is er genoeg gezegd over (en door) Nikki88. Zullen we verder gaan met het waar het topic voor bedoeld was? Het heeft helemaal geen zin om iemand af te kraken of ruzie te maken.
Trek je er niks van aan.... Je hebt jezelf verantwoord nu is het aan hun om het wel of niet te geloven!
Niet in badkleding maar in bh en ondergoed. Ik ben 3 maanden geleden bevallen van de derde. Ik ben bij de eerste 30 kilo aangekomen waarvan ik er 10 kwijt ben. Ik haat mijn buik en bovenarmen. Ik weeg nu 70 kilo, zou graag 60-65 willen wegen maar ik geef toe; ik hou van lekker eten.
Ik heb echt medelijden met Nahla... Ze plaatst een foto waar je echt lef voor nodig hebt,ik heb het niet.. En niemand reageerd erop,nou ja,een paar dames dan...puur omdat rellen belangrijker is dan hetgeen waar het topic om draait
Kletskoek je ziet er prachtig uit,mooi setje heb je aan. Ik heb hier alleen nog maar prachtige dames voorbij zien komen,respect voor de dames met ballen die zich durven te plaatsen hier!!
Haha echt medelijden heb ik niet nodig hoor. We zijn moeders en we zouden ons niet mogen schamen voor ons lichaam. We hebben een heel mensje op de wereld gezet. Die foto's waren wel van voor m'n zwangerschap trouwens
Ik vind jou er gewoon goed uitzien hoor. Je bent net bevallen. En dat setje staat je goed, leuke kleur!
Oh wauw!! Na 12 weken zwangerschap en dan na 2 kids?! Ik ben jaloers. Je hebt een supermooi lichaam meid! Mag je echt trots op zijn. Curves zijn juist sexy en jij hebt alles in proportie