Dankje! Ja ik heb een heel bos met haar. Ik had er vandaag toevallig over nagedacht om het korter te laten knippen. Schouderlengte of zo. Hier even een selfie
Je ziet er hartstikke goed uit! Je hebt al helemaal geen buik meer. Die heb ik na 3 jaar nog.... Al word ie nu ik aan het lijnen ben, wel meteen al wat minder.
Dankjewel meiden! Jullie hebben m'n dag helemaal goed gemaakt haha! Maar sinds m'n zwangerschap ben ik niet meer zo hot hoor. Ik heb m'n haren nu, tot hele grote ongenoegen van m'n vriend, vaker in een knot. Ik ben nu trouwens ook 25 zwaarder M'n laatste selfie is op m'n verjaardag gemaakt toen ik 27 weken zwanger was. Zoals je ziet heb ik hier m'n knot. M'n haar is nu veels te zwaar geworden om het nog op te kunnen steken. Ik krijg er gewoon hoofdpijn van. Nog 1 foto en dan haal ik alles er weer vanaf. Foto's van mezelf plaatsen is eigenlijk zo niet mijn ding
Nahla en Lief of Stoer,jullie zien er beide prachtig uit. Nahla wat heb jij een ontzettende mooie bos haar zeg,wauw. Sorry lief en stoer,we waren jou inderdaad vergeten een aantal pagina's terug...
Hier vandaag weer wezen zwemmen.. Toch blijf ik telkens onzeker Vandaar ook nog steeds een bikini shortje ipv een normaal broekje.. in mijn 2e zwangerschap hield ik ontzettend veel vocht vast wat resulteerde in mega benen en daardoor nu geen strakke benen meer en 'vel' :x Maargoed, toch weer een superleuke dag gehad met de kindjes!! Eerst 6 jaar niet wezen zwemmen, nu 3 keer in 1 week Oudste is de koning te rijk!
Bekijk bijlage 409011 Oké ik vind hem echt afschuwelijk! Ik HAAT mijn lijf en dan vooral mijn romp zeg maar. Maar in het kader van jezelf (half)bloot geven... Doe ik het lekker toch! Wat haat ik er aan? Is denk ik wel duidelijk. Het gebrek aan tetters en een overschot aan buik. Druk bezig met mn eetgewoontes aanpassen en extra bezig met sporten, maar helaas. Buik is echt een probleemzone voor mij en het vet gaat er daar echt het laatste af. Heulaas.
Prachtige foto's van prachtige dames weer! Wat fijn missmac; je bent een mooie meid! En geweldig voor je zoontje en je dochter, dat zwemmen, heerlijk!