geen volledige bikini maar het lijkt erop. best trots na 3 kids. edit: sorry voor de scheve foto, krijg m niet recht...
Mooi hoor! Hier nog steeds aan het Cutten. Nog 4/5 weekjes en dan ga ik weer clean bulken. Ben vooral tevreden over mijn benen. Heb alleen ontzettend last van vocht, beetje jammer
Wauw, ik sta steeds weer versteld van jouw lijf. Top meid! Ik zie trouwens alleen maar mooie vrouwen hier. Respect. Ik pas
Volgens mij heb ik jou gezien.. was jij laatst op donderdag in het makado winkelcentrum in een roze jurk? 1 of 2 weken geleden was t...
Haha dat zou heel goed kunnen ja krullen ? deze jurk denk ik... Maare niets zeggen dan ook he Geloof me ikzelf nog meer denk ik
Hoe doe je dat imensa? Train je elke dag? Ik bouw vrij snel spiermassa op...... ben ook heel slank, wil ook wel zo'n buik!!
zal zo ook maar eens met een fotootje komen even wachten tot die van Imensa een pagina verder is haha (geintje)
Eten is in mijn geval heel belangrijk ik kan namelijk niet zwaar trainen. Veel geduld.. Niet verwachten dat je naar een paar maanden meteen je doel bereikt.
Wel hele mooie vrouwen hier hoor ! Ik ben laatste tijd wel veel afgevallen door middel van sporten (ging van maat 34 naar maat 38 en uiteindelijk 42, toen naar 40 en tegenwoordig weer 36 ) en gezond eten maar door een overschot aan vel bij mijn navel , zie je mijn navel niet eens. 😓 daar heb ik nog steeds heel veel moeite mee , maar ik ga toch in bikini sinds een half jaar. Als ik in de gelegenheid ben post ik hem misschien wel (even ballen laten groeien ) . (Heb daarnaast ook op precies het midden van mijn buik straie gekregen , daar heb ik nu niet zoveel moeite meer mee.
Ja heel sneu... Maar kom op...het zijn tieners die dat zeggen. Soms moet je ook zelf wel een beetje relativeren. Wij weten dat als je kinderen hebt gekregen dat vrouwen veranderen. Dat hoort zo en is prima. Als tiener ben je alleen maar in je eigen wereldje en zul je ook zo reageren ( ze missen immers een stofje) Ik vind deze vrouw erg overdreven reageren op kinderen die zich sowieso niet in kunnen leven. Kun je je over heel veel dingen wel druk gaan maken. Ik vind het trouwens een mooie vrouw met inderdaad een buikje van een moeder die een paar kinderen heeft gehad. Prima niks mis mee.