Imensa, heb t even opgezocht, er zijn er idd twee! Dan wonen we niet in de buurt haha, dacht dat er maar 1 makado was vandaar. Sorry voor de verwarring!
Ja klopt was volgens mij die jurk inderdaad.. Je liep met nog een mevrouw en klein jongetje?! Ik woon ook niet in de buurt van Limburg maar ook niet in de buurt van dit Makado centrum haha. Dit was in iedergeval in de kop van Noord Holland, ik was op familie visite
Nee je liep volgens mij was het bij de Nelson? En daar tegenover is een sportzaak? Tussen die twee winkels in liep je in iedergeval.. (Als ik het me goed herinner.. Ben niet echt bekend daar..) Je keek om en toen kwam er een hoogblond jongetje naar je toe rennen haha volgens mij je zoontje inderdaad heb wel eens wat foto's hier voorbij zien komen maar ik zag zijn gezicht niet omdat hij dus langs me rende En ik zei niks omdat ik niet zeker wist of jij het was
Imensa bereik je dat echt alleen met voeding of moet je er wel echt (kracht)training bij doen? Ik vind jullie allemaal stoer. En weet je wat zo erg is, ik denk bij andere vrouwen helemaal niet snel iets van oeh dik, lelijk etc, maar als ik mezelf dan zie.... En ik ben helemaal niet eens te zwaar ofzo, maar mn buik na de zwangerschap...blegh. Maar heb echt zo niet de discipline om regelmatig te sporten.. Misschien show ik ook nog wel
Hoogblond en rennend komt mij zeer bekend voor hahaha Grappig zeg.. gek dat iemand je herkend en je nu zelf geen beeld hebt bij die persoon hahah..
Ik denk 75 om 25 % tuurlijk train in ook. Alleen kun je dat niet vergelijken met wat een "gezond" persoon doet.