Show jezelf in badkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dan klopt jou plaatsnaam ook niet of wel?

2. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Jawel, maar er is een makado bij ons in de buurt, vandaar haha! Zullen er wel meerdere zijn denk ik.

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat zal vast idd. Ik woon in ieder geval niet bij jou in de buurt hihi

4. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Imensa, heb t even opgezocht, er zijn er idd twee! Dan wonen we niet in de buurt haha, dacht dat er maar 1 makado was vandaar. Sorry voor de verwarring!

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja klopt was volgens mij die jurk inderdaad.. Je liep met nog een mevrouw en klein jongetje?!

Ik woon ook niet in de buurt van Limburg maar ook niet in de buurt van dit Makado centrum haha. Dit was in iedergeval in de kop van Noord Holland, ik was op familie visite :)

6. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Nou dankje.. voor alle meiden die er op hebben gereageerd! al zie ik dat zelf totaal niet zo..

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    No way dat ik jezelf ga showen in badkleding.... Hahaha

8. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ja die zat in de kinderwagen. Stonden voor de ah naar mijn weten. Hehehe grappig:)

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nee je liep volgens mij was het bij de Nelson? En daar tegenover is een sportzaak? Tussen die twee winkels in liep je in iedergeval.. (Als ik het me goed herinner.. Ben niet echt bekend daar..) Je keek om en toen kwam er een hoogblond jongetje naar je toe rennen haha volgens mij je zoontje inderdaad heb wel eens wat foto's hier voorbij zien komen maar ik zag zijn gezicht niet omdat hij dus langs me rende ;)

En ik zei niks omdat ik niet zeker wist of jij het was:p

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Imensa bereik je dat echt alleen met voeding of moet je er wel echt (kracht)training bij doen?

Ik vind jullie allemaal stoer. En weet je wat zo erg is, ik denk bij andere vrouwen helemaal niet snel iets van oeh dik, lelijk etc, maar als ik mezelf dan zie.... En ik ben helemaal niet eens te zwaar ofzo, maar mn buik na de zwangerschap...blegh. Maar heb echt zo niet de discipline om regelmatig te sporten.. Misschien show ik ook nog wel :)

11. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoogblond en rennend komt mij zeer bekend voor hahaha

Grappig zeg.. gek dat iemand je herkend:) en je nu zelf geen beeld hebt bij die persoon hahah..

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik denk 75 om 25 % tuurlijk train in ook. Alleen kun je dat niet vergelijken met wat een "gezond" persoon doet.

Deel Deze Pagina