Jullie zien er allemaal goed uit! Ik vind je er goed uitzien Missmac, je hoeft je echt nergens voor te schamen. Ik heb geen foto's van mij in bikini hier zo. Staan op de GoPro. Wel eentje van gisteravond op het strand zittend in een jurkje, maar das geen badkleding haha.
Ik ben niet onzeker over mezelf hoor. Maar ik wil gewoon geen bikini foto's op het internet hebben .. je weet nooit wat voor perverts er anoniem meekijken.
Och meid toch dikke knuffel!! Ik herken dat wel.. Ik voel me ook gauw opgelaten en "te veel" gaat het nu wat beter met je? En mooi zijn is eigelijk ook maar een begrip/een mening. Zo ken ik tig meiden die zichzelf niet mooi vinden maar startom met ze zou willen ruilen.. Net zoals de 1 houd van slanke vrouwen houd de 1 weer van vollere vrouwen, of de 1 valt op blanke vrouwen de ander weer op donkere vrouwen, etc. Smaak is zo persoonsgebonden!
Hebben jullie gehoord over " stop the beauty madness"? Is nu een nieuwe campagne.. #StopTheBeautyMadness Deze vond ik wel toepasselijk op mij aangezien ik echt minimaal 1x per dag te horen krijg of ik wel genoeg eet en echt geen eetstoornis heb ;(4500 kcal per dag zelfs omdat ik wil aankomen, maar dat ziet men helaas dan weer niet) En het "grappige" is; toen ik het aan m'n schildklier had en 30+ kilo zwaarder woog (terwijl ik altijd max 50 gewogen heb) kreeg ik elke dag de opmerking " jij bent ook echt VET geworden he, zou je eens niet wat minder eten??". Het is nooit goed.
Mooie meiden allemaal! Ik durf t zelf niet, ben ook zo onzeker, ga bij wijze van t liefst nog in een regenjas naar t zwembad. Trouwens Imensa, wauw wat heb jij een prachtig lichaam!
missmac@ serieuze vraag hoor. vroeger was jij toch stevig? toen ben je gaan afvallen. hoe komt het dat je nu niet meer aankomt? bedoel het met oprechte interesse hoor. heb me dat nl al vaker afgevraagd?
Yep, hier. Onzeker vanwege m'n litteken en omdat ik zo scheef sta. Met kleren zie je het ene niet en het ander minder..
Ja genoeg.. Dietist kan me niet helpen ( ik eet al superveel en gezond en gevarieerd) endocrinoloog geweest alles oke, etc.. Schildklier werkt zelfs te traag maar slik zelfs minder thyrax dan nodig ivm mijn gewicht.. Het "grappige" is dat men nu denkt dat ik weinig eet terwijl ik me volbunker, en toen ik te zwaar was en net 1000 kcal at men me aankeek dat ik die frikandel maar moest laten liggen Voorbeeldje van m'n eetschema wat ik pas gepost had: ( en tegenwoordig eet ik er minimaal 500 meer) Ontbijt: - 2 bananen van 200 gram = 350 kcal - Griekse yoghurt 250 gram = 250 kcal - 60 gram Muesli met noten van de AH = 240 kcal - 3 Spelt crackers AH = 230 kcal - 100 gram blauwe bessen = 75 kcal - 20 gram walnoten = 136 kcal = Totaal 1281 kcal voor het ontbijt Tussendoor: 6 blokken noir Brut 86% cacao = 363 kcal =Totaal tussendoor 363 kcal Lunch: -50 gram havermout =160 kcal -200 ml alpro soja ongezoet =62 kcal -60 gram Muesli met noten ah = 240 kcal = Totaal 464 kcal als lunch Tussendoor: - Zonnatura notenmixreep = 130 kcal - 100 gram Carpaccio = 110 kcal = Totaal tussendoor 240 kcal Middageten: - 300 gram zalmfilet naturel = 630 kcal - 100 gram ongekookte bulgur = 375 kcal - 200 gram italiaanse roerbakmix = 62 kcal = Totaal 1067 kcal als middageten 's Avonds voor de tv: -150 gram meergranen stokbrood = 368 kcal - 50 gram hoemoes = 156 kcal - 250 gram kersen = 130 kcal = Totaal 654 kcal 's avonds voor de tv TOTAAL KCAL: 4069
Ik dus ook, vandaar ook mijn eerdere bericht die dus volledig verkeerd werd opgepakt. Excuses daarvoor. Ik vind je gewoon zoveel afgevallen en daar maak ik me zorgen over. Ik hoop gewoon dat je niet nog meer afvalt.
Ik heb tot dat ik zwanger ben geraakt, altijd in bikini gezwommen.. Nu wil ik dat eigenlijk niemand meer aan doen. Ik zwem eigenlijk altijd in een zwemshortje met een tankini topje. Ik wil ook echt niet dat iemand mijn buik of bovenbenen ziet.. Misschien kom ik eroverheen, misschien niet.. Maar zwemmen met mijn kinderen blijf ik toch wel doen..
Nee, tot mijn 23e woog ik dus 48 kilo ondanks 3x per week mac en 's avonds pizza's en bapao. Toen werd ik dus zwanger van de 1e en woog ik na de zwangerschap 58 kilo ( ik blij, eindelijk wat aangekomen ) Toen kreeg ik schildklierproblemen en kwam ik aan tot 68 kilo ( 10 kilo in 4 maanden ongeveer). Toen werd ik direct zwanger van de 2e en woog ik op een gegeven moment 83. Na de zwangerschap werkte mijn schildklier weer normaal en eventjes te snel en vloog alles eraf zonder moeite te doen. In totaal heb ik maar 1,5 jaar "teveel" gewogen. Verder ben ik altijd zo slank geweest
Jammer is dat dat ook jij zo onzeker bent Maar wel super dat je ondanks je onzekerheid je kindjes het zwemmen niet ontneemt zoals ik dat wel gedaan heb! Hoop dat je er ooit overheen komt en het positieve in jezelf gaat inzien meid! Knuffel!
Jammer dat je je zo onzeker voelt missMac. Er zijn zo veel mensen die jouw lijf als ideaalbeeld hebben en je bent er zelf niet blij mee. Zonde is dat... Micchan, ik moest ook 2 keer kijken naar je litteken en het scheefstaan. Vaak ben je je zelf meer bewust van jezelf dan anderen. De meeste mensen kijken helemaal niet zo kritisch.