Oh wauw, dat doet me echt, echt heel erg goed. Jij ziet er ook prachtig uit, Miss Mac! Ontzettend leuke bikini ook zeg!
Stom he die onzekerheid! Ik heb m'n bikini weleens voor de spiegel aan.. Maar ik word serieus echt niet lekker en doe het gauw weer uit ook. Ik voel me fijner waarin ik nu zwem.. En ja zelfs dan heb ik momenten dat ik denk van oei wat zie ik eruit zeg.. Daarin tegen vind ik jou wel er prima uitzien! Maar het is gewoon zo vervelend die onzekerheid.. Maar toch super dat je deze stap hebt durven nemen, en ik weet zeker dat je knul hebt genoten om samen met mama te kunnen zwemmen. En dat is toch het belangrijkste
Wel, niet, wel, niet.. Vooruit dan.. Wel. Al is mijn houding zo helemaal niet flatteus haha. Als ik sta oog ik platter bij mijn buik en breder op mijn heupen. Al bukkende heb ik een end vel hangen op mijn buik: daar word je niet blij van. Alleen voor dat vel zou ik een tankini of badpak aan willen (ok dat laatste zwemt ook heel wat beter), maar nu maakte het me even niet uit tijdens ons weekje zon. En wat zou ik blij zijn als mijn post-bv-borsten weer iets meer terug in vorm zijn hihi.
Leuk om van iedereen een lijf te zien! Abri bijv.... Ik dacht dat je ouder was.... Waarom? Eigenlijk geen idee Mis Mac wat ben je mooi slank Imemsa wat een mooie spieren Micha litteken? **Zoekfunctie aan** Ow ja nu Zie ik het. Was me echt niet opgevallen Ik loop voor m'n werk vaak in badpak.... Op 1 dag vroeg een klant: "wat leuk! Ben je zwanger!" Euhhh neeeee:x En de ander zei, jeetje wat ben jij alweer enorm slank na je zwangerschap Dusssssss....... Wat ben ik nou Zal even een foto in bikini opzoeken.....
Hihi voel me best oud zo af en toe hoor, maar ben van 1988 dus valt nog wel mee Zoo.. Fijn! Verbaas me er altijd zo over dat mensen daar vaak zo ondoordacht/spontaan opmerkingen over maken. Zou nooit in mij opkomen tenzij ik iets heel zeker weet
Dit zijn topics waar ik altijd een beetje emotioneel van word. Ik wil zooo graag in bikini, maar ik walg (ja echt) van m'n lichaam Ben niks te dik, 53 kilo bij 1.62m, maar m'n lichaam is gewoon vreselijk. Toen ik aan de pil ging, kreeg ik ineens allemaal cellulitis op m'n bovenbenen. Volgens de dokter kwam het door het oestrogeengehalte. Toen ik zwanger raakte, kreeg ik ontzettend veel striae. Had een navelpiercing die ik er voordat ik zichtbaar zwanger was eruit, maar dat is nu echt een lelijk velletje. Kortom, ik vind alles lelijk.. Zie hier prachtige vrouwen voorbij komen, stevig of slank, dat maakt niet uit!
@Micchan: ik heb serieus je foto 5 keer bekeken totdat ik zag waar je litteken zat. Je ziet er prachtig uit! Dus niks om je voor te schamen. @ Soeee: vervelend dat je zo'n negatief zelfbeeld hebt. Ik hoop dat je je daar snel een keer overheen kan zetten en ook lekker in bikini kan. Je hebt in ieder geval een prachtig meisje op de wereld gezet!
Ach meiden laten we wel wezen, het is eigenlijk nooit goed. Als je een paar pondjes meer hebt ben je voor anderen al snel ´te dik´ en ´eet je teveel´. Ben je slank krijg je al snel het stempel anorexia. Zelf ben ik 182 en weeg ik momenteel 61 kg. Eet als een malle, maar blijf maar afvallen. Mijn gewicht voor de zw was ca. 67 kg. Nog niet veel, maar had tenminste wel iets aan rondingen. Was toevallig van het weekend op een feestje en daar kreeg ik weer de opmerking ach jij hebt zo´n mazzel met je figuurtje. Je kunt helemaal niet zien dat je zo´n reus gekregen hebt (9 ponder). Klopt dat zie je ook niet en mij hoor je niet klagen, maar er zit ook een keerzijde aan dat dun zijn. In mijn geval is dat niet fit voelen, altijd moe zijn en een zwak gestel hebben. (en laten we dan maar nit over de bh maten praten, heb ze nu in de kast liggen varierend van 70a t/m 70e en de eerste maat is wat ik overgehouden heb natuurlijk) Waar het eigenlijk allemaal om draait is dat we eens moeten leren om tevreden met onszelf te zijn. Want als we zelf tevreden zijn, stralen we dat uit en dan pas ben je mooi. Hoe dun, dik, scheef, vierkant, rond we ook zijn. Schoonheid wordt pas mooi als je jezelf ook mooi voelt en maten hebben daar helemaal niks mee te maken! En zeg nou zelf, het belangrijkste is toch dat we onszelf mooi vinden en niet wat een ander vindt? Smaken verschillen gelukkig
Ik zie mooie dames hoor. Krachtige vrouwen. Grappig dat je van jezelf altijd een beeld hebt terwijl anderen dat helemaal niet zo zien. Bijgaand. Al haal ik hem straks weer weg. Oh ja dit is niet van NU ben nu namelijk 33 weken zwanger en ga niet echt meer in badkleding (trek die zon even niet!) Dus dit is straks weer mijn streven
wow nikki wat een prachtige vrouw ben je! Prachtig badpak ook, staat je super goed! Ik heb geen foto van mezelf in badpak/bikini, heb me jaren geschaamd voor mijn schort maar nu sinds dit jaar heb ik er volkomen lak aan.