Show jezelf in badkleding

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Ik zie allemaal mooie vrouwen! Echt iedereen!

Ik ben geopereerd afgelopen weekend en ze hebben ín mijn navel gesneden. En het lijkt net nu of ik een flub heb boven mijn navel.. Misschien trekt het nog bij en inderdaad, anders schijt aan wat andere denken!

Missmac; Ik vind je niet té mager. Maar, ik begrijp dat het zo frustrerend is dat je nu zoveel moet eten om aan te komen én het nog niet lukt. En jezelf verdedigen, ik herken het! Het is alleen maar een teken dat ze je niet kennen en te snel oordelen. Dat doen mensen inderdaad als ze niet genoeg informatie over jouw weten, helaas. Ik hoop voor jou dat je snel wat aankomt, omdat je dat zo graag wilt..

Mijn moeder en broertje zaten ook altijd op me lip als ik wat koek of chocolade at vroeger. Oké, ik was wat molliger, niet extreem dik. Maar altijd zeuren. Ik ben nu 20 kilo afgevallen, toen ik samen ging wonen kwamen de kilo's er wat meer aan haha. En nu was ik vorige week bij mijn moeder en ik at een ijsje en stukje cake, nou mijn moeder meteen weer van, zou je dat wel doen? Maaaaam!!! Ik doe dit niet elke dag en thuis sowieso niet! Alsof zij me weer de les moet lezen en me moet helpen herinneren. Ik snap dat ze het goed bedoeld. Maar het is zo irritant en bederft de sfeer.

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Bijzonder toch he...dat we zelf vaak onzeker zijn over ons uiterlijk terwijl een ander dat helemaal niet ziet. Nou...ik durf niet een foto te showen...maar dit is mijn lichaamsbouw: lang en slank. Precies waar ik onzeker over ben. ;) (Puur lichaamsbouw...voor de rest lijk ik er niet op, hahaha)

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mooi omschreven! Heb je toevallig wel eens je schildklier laten controleren. Als je eet als een malle, maar niet aankomt en ook nog eens moe bent...zou het misschien aan je schildklier kunnen liggen? (Gewoon een tip hoor ;) )

4. Delta

Delta Niet meer actief

Lekker gefotoshopt haha, die linker heup klopt niet.. En die schouder vind ik ook maar raar :p

Ik vind het juist zo mooi en leuk, al die verschillend mensen. Word saai toch, als we allemaal zo uit zouden zien.

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Gek eigenlijk dat we zo onzeker zijn terwijl we stuk voor stuk allemaal mooi zijn.
    Denk ook dat dit te maken heeft met het modebeeld en dat alles tegenwoordig tot "perfect" word gefotoshopt.

Mijn ouders waren ook altijd van zou je dat wel eten, denk om je gewicht, hou je buik in. Dit heeft bij mij geleidt dat ik een negatief denkbeeld heb gekregen van mijzelf. Heb jaren problemen gehad met eten(boulimiabeeld)

De laatste jaren kan ik mijn lichaam steeds beter accepteren, dit ook met dank van mijn man.

Deze foto ben ik 30 weken zwanger en 15 kg aangekomen. Draag een badbak van mijn moeder. Ik geef toe dat ik er heel erg tegen op zie hoe ik er na de zwangerschap uit ga zien.
    Hopelijk pas ik volgend jaar zomer weer in mijn eigen bikini

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Leuk topic. :)

7. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

En uiteraard is het ook nooit goed. Althans dat vind ik dan van mijzelf. Ik ben een stuk molliger geweest toen ik begin 20 was. Op een gegeven moment 15 kilo afgevallen en eigenlijk daarna altijd hetzelfde gebleven (tot nu mijn zwangerschap dan) En ik wéét rationeel gezien heus wel dat ik een prima gewicht heb, een prima lijf heb etc. Maar ik dénk en vóel mezelf zo vaak zo onzeker, dik, breed etc.

Vaak wordt er dan door mensen om mij heen gezegd dat het echt niet zo is. En dat weet ik maar op de één of andere manier kan ik sinds mijn begin 20-er jaren dat ik wat dikker was (en echt onzeker daarover en over mijn uiterlijk) die knop niet meer omdraaien voor mijzelf. Raar he?

8. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zie hier prachtige vrouwen voorbij komen! Ik herken de onzekerheid heel goed. Ik heb niet eens een foto van mezelf in bikini :)

Ik heb een schildklierprobleem (te traag werkend). Hierdoor ben ik 15 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap. Mensen vinden me niet dik, maar ik vind van wel. Ik word verdrietig als ik mezelf in de spiegel zie en wat ik ook probeer, ik krijg het er niet af :(

@missmac: je ziet er prachtig uit meid, niks mis mee! Super dat je eindelijk de stap hebt durven nemen en bent gaan zwemmen!

@Nikki88: wat een stoere foto! Prachtig meid! Ik vind je badpak je heel goed staan!

@imensa: wauw wat een spieren! Mooi hoor!

@micchan: ik vind je prachtig! Ja je staat iets scheef, so what? Volgens mij staat de gemiddelde persoon wel ergens scheef ;) Eerlijk, ik zou willen dat ik jouw slanke figuur had!

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Superstoer! En ik vind het je echt goed staan dit badpak! Top!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Wauw, ik zie alleen maar prachtige foto's dames! respect voor iedereen die zn foto durft te laten zien.

Ik ben zelf momenteel wat te zwaar (weeg evenveel als toen ik ging bevallen anderhalf jaar geleden :() Dus een foto zit er niet in.
    Heb afgelopen vakantie ook fijn in een top met broekje gezwommen (tangini ofzoiets?) en 1 dag met bikini aan maar voelde me niet op mijn gemak dus heb deze verder niet meer aan gehad.

Zwemmen hier in het dorp doe ik niet aan i.v.m. veel bekenden. Gelukkig is mn dochter nog tevreden met een badje in de tuin. Volgend jaar moet ik me of eroverheen zetten, of afvallen.

Om een beeld te geven, ik ben 1.54m, weeg 60 kg en heb 80F...

11. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Wat een prachtige dames hier allemaal! Niks mis mee!

Als ik een duidelijke foto had van mezelf in badkleding had ik het wel geplaatst. Ik heb wel een beetje overgewicht (1.73 en 81kg) ik loop gewoon in mijn bikini rond hoor. Heb niks aan blikken van andere mensen, ben hartstikke blij met mijn lichaam! Vond het wel altijd een beetje vreemd, het meeste van mijn gewicht zit in mijn borsten , bovenarmen en bovenbenen. Mijn onderbenen zijn dan weer heel slank haha.

Hier wel een foto die een beetje word geblurd door het water haha. Haal hem wel later weer weg ivm herkenning haha.

Bekijk bijlage 408129

12. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

13. mumija

mumija Niet meer actief

Oeps...hahaha.

14. Delta

Delta Niet meer actief

15. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
  16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Whahahahahaha :D

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hahaha vond het al apart dat nikki een foto plaatste volgens mij doet ze dat namelijk nooit!

19. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Haha ik wist dat er iets niet klopte... :D Ze zou de foto ook zo weghalen en hij staat er nog steeds :p

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

Oké ik doe ook mee
    Foto is wel al dik 2 jaar oud. Toen was ik 12 weken zwanger.
    Nu ben ik nog magerder, mijn borsten zijn nog minder,...
    Ik ben dus niet tevreden over mezelf! Liefst zou ik weer zo worden als op die foto!

Deel Deze Pagina