Mag niet lachen. Maar dit was wat ik ook dacht. Het tuiten van je lippen haald je doel weg kleding showen. Zal je verder niet aan vallen mummy. . Poseer normaal zonder duck face Het is niet mooi.
Zullen we maar gewoon normaal doen en dan nu ga ik weer ONTOPIC Die broek die op die fotos aanheb is duidelijk 38. Zoals niet vele weten ben ik aangekomen vanwege slechte voeding en sport van vroeger. Ben super blij dat ik nu ken zeggen ik pas in maatje 38! Vroeger zat ik zowat bijna 34
Die indruk wek je anders niet ... Ot; ik heb broekmaat 42, dus verder weinig toe te voegen aan dit topic
Dan lees jij wel heel selectief wat ze zegt. Want ze blijft vaak verre van vriendelijk, maar goed. Om ONTOPIC te blijven (en dan bedoel ik niet mommy-topic, wat ze zelf in elk topic lijkt te denken of ervan maakt): TS, hoe voel je je nu over jezelf, nu je foto's van anderen gezien hebt met maat 40? Heeft het geholpen? Voel je je zekerder (of in ieder geval minder onzeker) nu je kunt zien dat een broekmaat niet veel zegt over het figuur van degene die het aan heeft?
Ik ook hoor ik begrijp je....die zijn heel lastig maar volgensmij valt het wel mee als je maat 40hebt
Meid, probeer toch wat blijer met jezelf te zijn Niemand is perfekt en iedereen heeft wel wat op zich zelf aan te merken. Ik zelf heb maat 42, dus je kan wel na gaan dat ook ik niet de slankste ben. Mijn lichaam heeft me in meerdere opzichten in de steek gelaten de afgelopen jaren, maar het is wel het lijf waar ik het mee moet doen. Het heeft de afgelopen jaren het e.e.a. moeten doorstaan en ik heb besloten mijn lijf te accepteren/ respecteren zoals het is. Accepteer wie je bent, zorg goed voor jezelf en als je moeite hebt met je gewicht/bepaalde delen van je lichaam probeer hier dan wat aan te doen.
Ik heb ook een benencomplex hoor haha. en als je de foto bekijkt waar ik een rok aan heb, zie je ook 2 stevige stampers