TS: probeer eens andere kleuren broeken als je moeite hebt met je bovenbenen. Weet niet welke je normaal draagt, maar het kan soms een hele andere kijk geven. En een goede jeans kan je meestal vinden in de betere winkels waar ze verschillende modellen hebben voor verschillende maten/type lichamen. Succes! Mocht je iets met dit advies kunnen, zie ik er graag een foto van
Wat is er hier veel gereageerd! Dank je wel! Ik heb echt deze maten, het komt door mijn lichaamsbouw , ik heb brede heupen en smalle taille en door BV ook redelijk grote borsten ( van 80 B naar 85 D, na BV zal ik denk ik een C cup houden). Voordat ik kinderen kreeg had ik maat S 36, soms M. Em maten vallen idd erg verschillend, daarom durf ik niets meer online te kopen, ik moet alles echt passen.
TS ik ben ook benieuwd naar hoe je eruit ziet... Ik zal straks verder reageren, het is echt spits nu bij ons op dit tijdstip
Dikke bovenbenen is lastig omdat het hoort bij moeder worden en daarom lastig weg te krijgen is. Niet iedereen zet aan op heupen en benen, maar het is op zich heel normaal en eigenlijk ook gezond. Het voordeel is dat je met goede broek/rok/jurk wonderen kan doen. Met de juiste kleding kun je een heel mooi zandloper -figuur creëren en dat is super vrouwelijk. Het is echter vaak lastig om zelf een nieuw figuur aan te kleden, je bent anders gewend. Misschien is het een idee om met je moeder of goede vriendin te gaan winkelen. En dan naar een goede kledingzaak te gaan waar ze goed advies kunnen geven. Maak je probleem duidelijk en vraag om kledingideeen. Het gaat vooral om ontdekken van een goede kledingsnit en niet om de specifieke kleren. Vandaaruit kun je verder bouwen. Goede kleren en lingerie maken een wereld van verschil!
Ik denk dat jij in je hoofd nog geen stap gemaakt hebt. Want meid je bent echt heel slank en er is helemaal niets!!!!!! mis met jouw figuur..
Dankjewel jij hebt ook mooie figuur, ps ik loop er niet altijd zo bij, er was een feestje vorige week
Je bent een prachtige vrouw, echt, geloof dat! Je mag er wezen en ik hoop dat je dat zelf ook gauw zult inzien. Niet onzeker zijn hoor, echt niet!