Nee saar maar daar plaats ik fotos die ik op een babysite nooit zal plaatsen.ik let erop wat hier wel en niet kan en twitter is heel anders
Jeetje sommige hebben echt aandacht nodig zeg....belachelijk. Ik zeg gewoon negeren die handel. Logan mooi figuurtje meid!
Plaats eens een foto van jezelf dan? Kan me niet voorstellen dat je je zo dik kán voelen. Zijn normale maten....
Ik heb maat 38 heel soms maat 40. Boven altijd M. Ik ben 1.56 bij 56 kg. Ik heb lovehandels en een buik die soms over mijn broek heen wil, maar met jeggings tot navelhoogte lijk ik slank. In een gewone spijkebroek zie je beter mijn "echte" figuur, die draag ik zo min mogelijk
Ben jaloers op jullie dames! Hier maat 40 (soms42) aan beide zijdes... Ben slank over hele lichaam behalve mn heupen en buik.. Daar ben ik gewoon dik! Overigens, 1.76m en 82kg
Hahaha heb even geen andere foto op mijn telefoon 😝 Heb onder 38 soms 40 en boven ook 38. Ben 183 cm en kleinere maten zijn vaak te kort.
Als je die skippybal even wegdenkt is het een maat 38/40 . Ik heb geen betere foto. Ik ben overigens ca. 1.64 met 70 kilo (op de foto natuurlijk wat meer).
Hoezo ik vind jou figuur ook mooi afgetraind !.iedereen plaatst fotos. Maarja tis aan jezelf. Je hebt super figuur. Volg je dieet ook