ja als je zelf maat 34 hebt en je probeert in 128 te kruipen krijg je dat ook. De truc is niet op wat er voor maatje in staat te letten maar op hoe het zit. die cijfertjes zitten aan de binnenkant en daar blijven ze ook en dan kan je beter een hoger cijfertje hebben staan daar zonder fijngeknepen buik/heupen. als een maatje minder en hobbels en bobbels want dat zie je er veel voller uit .
Als ik zoiets zou zien lopen, dan zou ik denken dat er een steekje los zit bij zo´n persoon. Het kan niet anders.. Haast onwerkelijk om te zien. Zo over straat in een 10 maten kleiner broekje, doe je toch niet met een gezond verstand. Ziet er ook niet uit, eerlijk is eerlijk.
Hier maat 42. Ik vind alleen dat ik van onderen vrij breed ben.. maar boven juist weer niet. . Wel een flinke cupmaat maar dat vind ik wel fijn
Ben benieuwd, ga morgen googlen. @ Bubblez, wat een lief gezicht heb je. Je straalt, en die klompen cool
Wat leuk om al die verschillen te zien! Al plaats ik zelf geen foto, had eigenlijk toch ook wat twijfels bij de topicstarter hahaha (zelfs op zoek alle berichten gedrukt) Ben zelf flink gesprongen, maar had vroeger 38/40 maar had dus juist het probleem dat niemand geloofde dat ik een 38 aan had. Denk dat het inderdaad bouw plus lengte is, en met mijn 1.67 ziet 38 er blijkbaar uit als 42 Geen probleem ik ben tevreden. Mommy, ik vind dat je heel lief reageert naar andere mensen toe, dus als mensen naar tegen jou zijn niets van aantrekken hoor.
Nee ik dacht dat het hem sowieso niks interesseerde. Mijn man zal hier ook niet verschijnen hoor haha.
Dankje ik was ook mega trots op mn klompen haha. Kadootje van mn man, ik hoorde dr echt bij dus moest ook klompen krijgen
Ik ben 1.68 en schommel tussen de 64 en de 65 kg. Jeansmaat heb ik maat 30 wat volgens mij gelijk staat aan 38/40. Top heb ik vaker S. Ook ik vind mezelf in de spiegel steviger dan wanneer ik 'mijn maten' bij een ander zie.