Helaas herkenbaar. Ze zeggen dat als je je met zonnebloemolie insmeert voor je gaat zonnen, het veel harder gaat maar dan is de kans op verbranden natuurlijk ook veel groter. Of het zo slim is, betwijfel ik Wat bij mij het beste werkt, is juist veel bewegen in de zon, dus er niet echt voor gaan zitten of liggen maar wandelen of fietsen bijvoorbeeld.
Ik weet niet of het dé tip is, maar ik zag dat het bij mij na 1x zonnen al vrij snel verkleurde: Biiodermal, factor 30 (met UVA en UVB) met een soort bruinversneller. Dus sneller bruin én een goede factor.
Mijn benen blijven in het begin ook wat achter ik gebruik van kruidvat zelfbruiner in een hele lelijke bruine fles notencreme vlgns mij. Werkt super, mooi bruin zonder vlekken, voor 3 euro ofzo..
Volgens mij inderdaad gewoon lekker gaan bewegen in de zon. Olie helpt trouwens helemaal niks, bij mij niet althans. Heb t met olijfolie en babyolie geprobeerd, maar benen werden niet sneller bruin (trouwens ook niet verbrand hoor). Waar je wel sneller bruin van wordt is Vaseline, maar dat is geen aanrader als je snel verbrand en zeker niet doen op een dag als deze. Heb het in het voorjaar wel gedaan, eigenlijk gewoon omdat het opeens zonnig was en ik mn benen zo lelijk droog vond haha. En toen kwam ik erachter dat het wel werkt. Maar echt niet zomaar doen!!!
Helpt lang niet bij iedereen Ik was voor ons trouwen 13x onder de zonnebank geweest en er was gewoon amper verschil te zien *jankt*
3x per week buiten sporten in een korte broek, ook als het nog relatief fris is Ik heb nog nooit zo'n bruine benen gehad, als sinds ik hardloop. Omdat mijn benen al vanaf de vroege lente zon pakken, bouwt het geleidelijk op en kleuren ze mooi mee. Vanaf een graad of 12 sport ik al met blote benen, heerlijk.
naar een knappe zonnestudio gaan. Ik ben zo bleek en blond als maar kan tot mijn 15 nooit bruin geweest eerder een rode kreeft die uiteindelijk zijn huid weer kwijt raakte. Ik heb een kuurtje van 10 keer gedaan opgebouwd van 5 min naar 20 min. Dat kuurtje heb ik binnen 2 weken gedaan. Zeker in het begin is het aan te raden vaker een kuurtje te doen. daarna kun je bijhouden met bvb 1x in de week oh en dit poppetje vind ik zo naar overkomen.. die mag van mij wel uit het rijtje.
Ik gebruikte eerder altijd een zonnebrandolie van Ambre Solaire en niet hoger dan factor 8. Een product met caroteen erin helpt ook. Ik heb wel al een aardig kleurtje van mezelf!!! Hiermee word ik nog sneller bruin.
Caroteen, denk meteen aan worteltjes oranje . Grapje.. Ik gebruik een zelfbruiner van dove.. Maar inderdaad in de buitenlucht bewegen met de beentjes bloot werkt het beste. Ik heb ook van die benen die helemaal niet verkleuren... Behalve een lichte teint na 2 weken zon vakantie met veel wandelen.
Ja mee eens van dat poppetje!! ik bedoelde dus Maar dat had je vast begrepen. Kuren doe ik naar aan. Zonnebanken is absoluut niet gezond dus in zo'n korte tijd zo vaak gaan dat zou ik niet kunnen/willen.
Zonnebanken is net zo slecht als gewoon in de buitenlucht zonnen... Risico op huidkanker loop je wanneer je jezelf hebt laten verbranden. Of dit nu onder een zonnebank of in de buitenlucht laat gebeuren maakt helemaal niet uit. Juist verbranden mensen sneller in de zon doordat ze bvb naar het strand gaan en daar een dag gaan lopen bakken. Onder de zonnebank lig je een aantal minuten en daarom is de kans op verbranden vele male kleiner.
Vind het vaak heel erg arrogant overkomen. neerbuigend naar degene waar je tegen praat. Of praat je ook met rollende ogen tegen een echt persoon
Het enige wat bij mij helpt is spraytan en zelfs dat pakt minder goed op m'n benen..heeeeel irritant!
Dikgedrukte ben ik het niet mee eens. Maar daar over discussieren zou zonde zijn van deze mooie dag Onderste stuk ben ik het wel mee eens.
Ik wil voor onze vakantie wel bruine benen dus begin maar met wat kuurtjs zonnebanken. Gekke vraag maar smeer je je dan ook in, word je dan sneller bruin of niet?