Mijn zoon.. 10 jaar terug op dé paddenstoel. In november ga ik heen met mn dochters, dus die plant ik er dan natuuurlijk ook op!!
Wij hebben een abbo op de Efteling dus we hebben heel veel foto's op de paddestoel. al eens een leuke uitzoeken it is wel een leuke. Tygo met papa:
Mijn oudste zoon op de paddestoel en me jongste zoon op de paddestoel met opa jan, die helaas 2 dagen erna heel ziek werk en de week erna overleden op 57 jarige leeftijd morgen is dat 6 weken geleden
Mijn zoontje werd er gisteren trouwens bijna afgeduwd Het was heel rustig, het bos liep leeg (was ook bijna 8 uur). Mijn zoontje kroop op de paddenstoel en ik liep er een paar meter vandaan om een mooie foto te kunnen maken, komt er een meid aan (jaar of 10), die dat zag en OOK op de paddenstoel wilde zitten. Wachtte niet eens tot ik klaar was met foto's maken. Daarom is mijn foto ook een beetje bewogen. Ik wilde er nog een maken, maar moest ingrijpen. Anders had ze mijn zoon er zo vanaf geschoven.
Gisteren geweest en van begin tot het eind een superdag gehad, we wilden geen van allen naar huis en hebben nog niet eens alles gezien
Vosjejemi, vreselijk...gecondoleerd. Het is met mijn mama ook onverwachts gekomen en dat hakt er flink in. Sterkte! Ladyxochi, wat een hork, die meid...Sjongejonge, je moet op die leeftijd toch wel beter weten?!
Ja, ik heb er ook 1, althans in de buurt van de paddestoel. Toch lastig in je 1tje met kind naar de Efteling.
Deze is van mijn dochtertje 2 jaar geleden. Ze gaat er eigenlijk altijd wel opzitten maar heb niet altijd mijn camera mee dus vandaar geen recentere... Ik heb ze vanmezelf in de foto albums ook maar die heb ik niet op de computer,
Ik zat even de foto's door te kijken van afgelopen maand en bedacht me dat ik een topic over Efteling paddestoelen had gelezen . Wij hebben een abonnement dus komen er geregeld, zal even de foto's van de laatste keer plaatsen: