Jep in het begin wilde ik nog even een beetje geheim houden vandaar dat ik ander account had aangevraagd hier, nu weet iedereen het al dus kan wel redelijk openbaar alhoewel ik het wel iets minder "public" probeer te houden haha Dankjewel in elk geval! Het grappige is dat ik het bereikt heb door MEER te gaan eten, in het begin wel 3 keer zoveel als ik normaal at, ik zat heel de dag prop en propvol maar ik heb mijn missie gevolgd en het heeft geholpen, ik at dus altijd te weinig en dan barstte de bom natuurlijk een keer per zoveel tijd en dat bleef dan meteen plakken aan die billen haha
Nou dat iemand je laat vallen lijkt me moeilijk zeg... bah... Maar is dat echt omdat je er beter uitziet of omdat met zo'n transformatie ook vaak een gedragsverandering heeft plaatsgevonden?
Ik zal ook wel een foto neerzetten. Geen transformatie, maar dat maakt niet uit toch? Ik vind het wel leuk een gezicht te zien bij het profiel.
Net een foto genomen en moet zeggen ben best trots... de eerste kilo's zijn duidelijk zichtbaar want hoef zonder moeite mijn onderkin te verbergen haha... Nu de volgende 38 kg nog... Bekijk bijlage 341192