Nu ook, nooit echt lichtblond geweest, alleen is mn haar zeiknat op de foto dus lijkt donkerder denk ik
Thnkx meiden @ allwoman en Ellen, wat een verschil zeg, wow! Superknap! @tuc: niet?? Ik dacht dat het erg duidelijk voor iedereen was dat ik het ben haha
Dit ben ik Foto's 1 was ik net 8 weken zwanger en foto 2 was ik 24 weken zwanger. Inmiddels moeten de nodige zwangerschaps kilootjes er wel vanaf om er weer een beetje zo uit te komen zien als op foto 1 Edit: zie nu pas dat 1e foto schuin staat
Haha! Voor mij is dat echt veel minder snoepen. Ik ontbijt niet (doe ik al heel lang niet) tussen de middag eet ik gewoon brood en s avonds eet ik wat er gekookt wordt. En verder haast geen lekkere tussendoortjes. Is soms wel zwaar, maar dan denk ik weer dat ik nu veel beter in mijn vel zit, dat maakt het wat makkelijker.hoop dit echt vol te houden.
Jou herken ik zo niet, maar je man volgens mij wel. Als je het wil delen hoe heet hij? Mooi stel zijn jullie zeg! Ook mooie jurk. Niet zo standaard als ik dat zo zie.