Ja, soms een beetje te lief eigenlijk. Hier op zp kan ik makkelijk van me af bijten, heb daar in het dagelijkse leven wel een beetje moeite mee.
Je hoeft niet onzeker te zijn hoor meid! Maar herken het wel hoor, die stomme onzekerheid soms ook. Of is dat het niet bij jou?
Nou jullie hebben niets om onzeker over te zijn, maar herken het helemaal! Heel vervelend. Heb er zelf ook veel last van.
En Ellen, jij lijkt op n buurvrouw van vroeger. Een hele gezellige vrouw met het hart op de juist plek, zo lijk jij me ook!
Ik in april (haren zijn intussen al een stukje gegroeid ) Bekijk bijlage 340547 Ik 2 weken later op een fotoshoot, met behoorlijk wat make-up (was als reclame voor een make-up artist, vandaar) en zonder bril Bekijk bijlage 340548
Wat lief van je. Ik doe altijd mijn best om een lief persoon te zijn en sta graag klaar voor anderen.
Meisje, als je nou met net zoveel zelfvertrouwen zonder make up een foto maakt! Je hebt zulke mooie tanden..
Heel erg mooi zeg! Waarvoor was de fotoshoot? Maak je jezelf nu ook vaker zo op? Je ogen spreken zo heel mooi.
Heb wel zelfvertrouwen hoor die bovenste foto was gewoon, geen idee eigenlijk haha, vind niet meteen een mooie Die tanden hebben me 3j zwoegen gekost mbv blokjes Draag nog steeds een nachtbeugel