Je ziet het ook gewoon. Vind het altijd leuk om te zien hoe jij en je vriend op de foto's staan. Lekker helemaal jezelf zijn
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Hier ben ik.. Er zijn echt heel veel mooie vrouwen en meiden hier op het forum, daarbij val ik toch echt in het niet
Bekijk bijlage 340621 dit ben ik met mijn dochtertje.. ik zet geen hele lichaamsfoto erop hoor (haal deze straks ook weer weg)
Hahahha dankje, vind ik zelf ook ik zal et em laten lezen, wie weet gaat ie dan eens inzien dat niet iedereen naar zn litteken in zn gezicht kijkt @ afgevallen vrouwen: damn knap zeg!!!
Hahhahaa we staan vaak achterlijk op fotos dus of t een compliment is lol, ik heb seze nog vam het sushi maken: En dan stop ik haha Dit moest een sushi voorstellen. Alleen hadden we teeel rijst erin gedaan dus hij woog like 3 kilo ofzo whahaha
nou laat ik ook maar eens showen dan ... 1e foto 2010 zonder bril 2e foto 2013 met bril maar dan zonnebril Heb in dagelijks leven een bril op. Niet een hele duidelijke foto en lijkt alsof ik zwanger ben maar mn ski jas was geleend deze keer haha.
Ik doe ook mee !! alle vrouwen die zoveel zijn afgevallen heel veel respect en wat zijn jullie allemaal mooie vrouwen ! Onzekerheid enz herken ik mezelf jammer genoeg erg in..