Ja hoor, op z’n kop nou ja, het is niet anders. Dit ben ik met onze oudste,ik verwijder de foto straks weer. Nu geen oude foto bij de hand, maar dan zou je hanenkam, piercings,netkousen, kistjes enzo zien.
Wat een leuk topic! Heb er helaas een aantal gemist die ik graag had willen zien. Mooie dames allemaal, ik durf het helaas niet aan...
Wat een leuk topic! Even een collage van mezelf van vroeger en een foto van nu (38 jaar...) Oh ik klikte blijkbaar al op bericht plaatsen... kan geen foto's uploaden, te weinig geheugen ofzo? Ga ik even naar kijken
Ik heb geloof ik iedereen geliked waarvan ik een foto kon zien. super leuk meiden! Ik ga even zoeken.
Dank je wel! Ik heb nu kastanje bruin haar ipv de rossige kleur die ik had toen ik jong was, maar dat kan je natuurlijk niet zien op de zwart wit foto.
Dank je wel ! Het was mijn eigen haarkleur, ik heb nu sinds jaren kastanje bruin haar. Vroeger werd ik er echt heel erg mee gepest dus ik ben stiekem blij dat de kleur veranderd is. Alhoewel ik - als ik naar deze foto kijk- het wel mooi vind staan.
Nou zeg, mensen zijn echt raar Het is toch een prachtige kleur? Maar ik ben bevoordeeld, heb zelf ook rood/kastanje haar haha. Nooit gepest overigens.
Ja mensen zijn ook best raar hihi. Rood/kastanje is ook gewoon een hele mooie kleur! Vooral het warme eraan vind ik mooi. Gelukkig werd jij er niet mee gepest.