dan doe ik hem nog 1x net als @Ysabella 3x is scheepsrecht. Maar haal hem wel weer weg voor ik ga slapen. Nu een collage... View attachment 563381
waarom had ik bij jou nu een brunette verwacht??? En ook een heel ander type.... Zo 100% het tegenovergestelde Grappig zeg.
Dat zegt echt iedereen! Mijn avatar is toch ook blond haha wat voor type had je verwacht dan? Kun je dat omschrijven? Want nog niemand heeft gezegt, goh zo dacht ik inderdaad dat jij eruit ziet
ja, echt type gooise vrouw: wel brunette dus (niet echt gooise vrouw haha), handtasje, parelketting, haren in de haarlak...Je weet wel, beetje kakkerig type (sorry ) Komt echt door je avatar hoor.
hylarisch... wat een mazzel dat je hier geen geluidsberichten kunt plaatsen want met mijn Amsterdamse accentje ben ik echt precies het tegen overgestelde van gooische kak
Ik niet hoor, want dat ben jij ook op je avatar toch met die krulspelden?! Sprekend! Maar zonder gekkigheid: looking goooooood lady @nan1984! Goh zit zo te genieten van dit topic. Respect hoor dames al die foto’s. Mooi mooi mooi. Ik las stilletjes mee maar wil toch even m’n complimenten geven.
@nan1984, de rollers op jouw avatar zijn roze, dus zie ik niet dat het blond haar moet voorstellen Ben kleurenblind vandaar Edit: Ja!! nu je het zegt zie ik dat het blond is.... Echt...over blond gesproken!!
Zoiets dacht ik ook. Alles behalve blond. Maar @nan1984 ik had wel verwacht dat je zelfverzekerheid zou uitstralen en dat vind ik wel kloppen.
hahahaha moet wel bekennen dat alle foto's die ik op mijn telefoon had vakantie foto's zijn en op vakantie doe ik niet aan haren stylen. Dus misschien klopt je beeld van haren in de lak in het dagelijks leven wel een beetje. De parelketting daarintegen klopt echt echt echt niet!!@
Dat vind ik lief! Leuke foto's! Maar ik had net als de rest een brunette verwacht, tikkeltje bekakt stom he.
Ja echt heel gek! Ik vraag me echt af hoe dat komt dat iedereen een "kak" beeld van me heeft hier?! Maar zo zie je maar, we zijn allemaal maar gewone mensen
Ik heb geen foto's uit m'n tienertijd, maar de 1e is nog van de peuterspeelzaal en de 2e was ik een jaar of 6-7 en de laatste van vorig jaar
dus @iedereen... voel je niet bezwaard gooi eruit waarom jullie een kakbeeld van mij hebben? Want ik ben nieuwsgierig
komt door je avatar. als ik ernaar kijk, krijg ik het beeld van Grease (je weet wel, met John Travolta en Olivia Newton John) en dat dat gedeelte in de film van dat slaapfeestje.....Nou, dát beeld heb ik bij jou. Zo'n jaren 70 plaatje van een wat sjiekere huisvrouw in dure ochtendjas mét rollers in haar haren ....Maar dat is dus niet om dingen die je schrijft, maar puur gebaseerd op dat ene plaatje....