Haha ah lief, dankje! Ik heb zelf juist het gevoel dat ik heel kinderlijk overkom, gebruik hele simpele taal en veel emoticons. Wat een gave look heb jij! Zo leuk om te zien. Oh en ik vind die bril wel leuk haha. Hee ♥♥♥ Wat ben jij prachtig! Ik vroeg me al af of je avatar een foto van jezelf was of iemand uit een serie ofzo, dat laatste had zo gekund, echt. Ik ben wel een beetje teleurgesteld dat je geen pannenkoek zit te eten op die foto. Haha dat had ik dus echt niet verwacht.
Ohh wat leuk @nizzie86 en @KleineLai! Dat zijn er weer 2 voor m’n “ja-eigenlijk-toch-best-wel-zoals-ik-mij-had-voorgesteld”-lijstje
Eh LOVE YOU FOREVER @Micchan Haha, zo lief! Iemand uit een serie.... Ik moet ervan blozen. Nee hoor, this is me. Gewoon een goede foto. Ik heb helaas geen pannenkoek-etende foto, hahah, zodra die er is, maak ik hem. Wel trek in pannenkoeken trouwens.
Ik kan jullie mededelen dat @Pancakes in het echt net zo knap is als op haar foto's. En dat ze inderdaad een pannenkoekenmonster is.
Ik kan jullie mededelen dat @nizzie86 in het echt nóg knapper is dan op haar foto's en minimaal net zo gezellig en grappig als hier.
Oke, moed = verzameld. Ik laat ‘m wel maar eventjes staan Sorry, mijn foto-collage-skills zijn niet zo goed als de meeste van jullie en mijn fotobibliotheek op mijn telefoon gaat ook niet erg vroeg terug. Maar here it is: 18, 21 en 25-jarige (nu) Sado Ik realiseer me ook nu pas hoe bar weinig foto’s ik van mezelf heb Bekijk bijlage 563498
Ik had je langer verwacht, volgens mij ben je niet zo groot toch? En ben je een mix? Want ik had je ook Nederlandser verwacht Verder voldoe je wel aan mijn verwchtingen
Ik ben 1.76, dus toch redelijk lang, haha Haha wel een mix, maar niet erg exotisch: ik heb een Poolse moeder en Nederlandse vader. Krijg behoorlijk vaak de vraag of ik iets van aziatisch/indonesisch bloed in me heb, maar nee
Hé, ik heb ook een Poolse moeder! En iedereen denkt ook altijd dat ik Indisch ben. Mijn celebrity-lookalike is dan ook Sandra Reemer .