Mooierd! Wat grappig, jij hebt exact hetzelfde gezicht als een vriendin van mij, alleen is zij 10 jaar ouder en blond.
Ik kan geen hele oude foto's vinden, zal mijn moeder eens vragen of zij die heeft. Toen was ik alternatief, zwart haar,dreadlocks, zwarte lippenstift en "uitgelopen" mascara over mijn wangen. op de eerste foto was ik 20 en net zwanger van de eerste, de andere foto is van een paar maand geleden.
Prachtige vrouwen allemaal. Heel leuk om te zien, helaas kan ik geen fotos showen ivm herkenbaarheid.
Ik heb besloten om net als jullie heel even dapper te zijn en daarna haal ik ze weg.. 1e foto 22 jaar. 2e foto 34 (en in licht beschonken toestand). 3e foto 40 jaar. Bekijk bijlage 563267
Dankjewel. Zal maar niet degene laten zien waar ik net wakker ben en er zonder make up op sta want dan schrik je je kapot
Leuk topic! Mooie vrouwen allemaal en leuk om te zien hoe jullie door de jaren heen veranderd zijn, Mijn foto’s van vroeger zijn ook allemaal zonder hoofddoek dus gaat het niet worden zo, maar vind wel heel leuk om jullie te zien
Ik heb ook wat foto's opgezocht. Bekijk bijlage 563286 20-ish Bekijk bijlage 563287 30-ish Bekijk bijlage 563289 40 jaar. En ruim 10 kilo en flink wat rimpels verder dan de eerdere foto's... Ik vind het ook behoorlijk confronterend. Ben wel van plan om de discipline op te gaan brengen voor weer 10 kilo minder. De rimpels kan ik wel mee leven, maar dat ik me heb laten gaan met mijn gewicht heb ik wel problemen mee!
oke ik durf het aan voor heel even. Foto 1 (links), 14 jaar geleden (20 jaar) Foto 2(rechts), Vorig jaar (33 jaar) Bekijk bijlage 563295 Bekijk bijlage 563296