Na de "gewone" show jezelf topics ben ik eigenlijk heel benieuwd naar voor/na foto's van meiden die bijv zijn afgevallen, of een andere "transformatie" hebben ondergaan vond dat in het vorige topic echt mooi en bijzonder om te zien! Ook "gewone" show jezelf foto's kun je posten
Ik ga regelmatig van halflang naar kort haar. De eerste foto is niet zo duidelijk... Was tijdens mijn zwangerschap en erg dun en futloos En viel daardoor een beetje uit... Maar het kwam tot op mijn schouders in een bobje. En nu heb ik het weer lekker kort. Ik laat het altijd groeien tot die halflange bob, laat het een poos zo en knip het dan weer helemaal kort. Heerlijk!
Lucky Mommy: Goed hoor, al die kilo's er af. Ik zie aan je banner dat je er nog veel meer af wilt. Maar ik zou het niet nodig vinden hoor, je ziet er goed uit. LieveMamaTrix: Wauw, die ogen! Je kapsel is ook leuk hoor .
De foto's schelen zo'n beetje 16 kilo, kan iets meer zijn! Nog 10 kilo en dan ben ik terug op mijn oude gewicht die ik voor mijn kinderen had!
WAUW Luckymommy super goed zeg! daar mag je echt wel trots op zijn!! LieveMamaTrix Staat je super goed dat korte haar!!!
Het zijn niet echt duidelijke foto's Eerste is van vorig jaar En tweede is -20 kilo met kerst vorig jaar Bekijk bijlage 334582 Bekijk bijlage 334583
Idd wat een verschil! Zal je hard voor getraind hebben en waarschijnlijk ook op je eten hebben moeten letten: respect! Maar heel eerlijk: vond je voor foto mooier Andere dames ook: wow! Hier geen noemenswaardige voor en na foto's hihi. Ben altijd redelijk hetzelfde: saai