Is het heel erg als ik het niet mooi vind? Ik vind het echt heel knap van je hoor en diep respect dat je het volhoud maar voor mijn persoonlijk vond ik je oude lijntje veel mooier.
iedereen mag zijn mening geven toch ligt er wel een beetje aan op wat voor manier.. meningen zoals walgelijk misselijkmakend hoef ik niet te horen hihihih
Mooie foto's dames! Hier ook niet echt boeiende voor en na foto's Imensa.. Idd ik ben het wel met de eerdere reacties eens.. respect hoor en een erg groot verschil! Maar ik vond het eerste ook mooier.. maar tis wat je zelf mooi vind natuurlijk, als jij er happy mee bent ben ik happy voor je
@ imensa, Ik heb respect voor je om wat je hebt bereikt want ik weet dat dat niet makkelijk is! Maar toen ik het zag.. leek het voor mij niet echt op trainen etc. Maar meer op het overgaan van dame naar man. Het spijt me zeer maar dat waren mijn eerste gedachten!
Zal dan wel een uitzondering zijn maar ik vind je na foto's super . Respect man voor het harde trainen.
dank je wel en dan is dit ook nog maar het begin zelfs... zal ik maar niet vertellen hoe ik eruit wil gaan zien heheheheh
wow mensen die afgevallen zijn respect!!!! En dat korte kapsel staat je erg leuk ( weet zo ff niet de naam meer haha)!! maar gewaagd hoor! imensa, je hebt vast een doorzettingsvermogen als wat, en je zult ook vast gezonder als mij leven haha maar ik vond je daarvoor ook mooier, niet echt mijn smaak maargoed ik ben ook een meisje-meisje
Maar doe je dit dan met een doel of is het echt gewoon voor jezelf? Wat ik mij ook stiekem afvroeg, blijft er wel wat van je borsten over als je zo zwaar traint?
Op de eerste foto (2010) met de honden woog ik best wel veel.. Zeer ongelukkig toen en best wel stevig.. Daarna ben ik veel afgevallen.. Foto met het roze dingetje is van een jaar terug ongeveer.. Best trots op mezelf
begonnen als revalidatie (en nog steeds ben erg ziek) maar nu toch wel een einddoel ingesteld hoe ik wil zijn, en misschien wedstrijden... zal ik wel beter moeten worden eerst. ik heb 80c niets te klagen voor nu. als ik heel laag in vet ga zal het wel minder worden.. maar denk er toch al over na om mijn borsten te laten doen (niet echt mooie meer na zwangerschap) dus maakt mij niet zoveel uit ps: ben ook wel meisje meisje hoor hihihih
1e foto is van bijna een jaar geleden en de 2e foto van paar weken geleden. scheelt 15kg (ondertussen al 18kg kwijt)
Dat mag je best zijn! Knap hoor. Mooi onderschrift heb je trouwens. O/T: Ik heb niets om hier te plaatsen. Ik vind mezelf er momenteel meer 'voor' uitzien dan 'na'...
de eerste nog met lang haar (en gekleurd) en de tweede zoals het sindskort is (in mijn eigen kleur) (laatste foto is genomen door mijn 6 jarige zoon)
Had een rotzwangerschap, daar ben ik 35 kilo in aangekomen (zeg nadat de jongste geboren was, dus zonder beeb in de buik) tijdens die 9 maanden.. Godzijdank zijn die er nu inmiddels weer af. Ik had al overgewicht zo 15 kg, die wil ik er ook af hebben, en beetje meer.. edit: beetje kl*te dat mijn kraamfotos gewoon te erg zijn om naar te kijken..durf geen boek te maken voor later heb ze wel allemaal ontwikkeld maar ik kan er zelf niet meer naar kijken, laat staan mijn zoontje later.