In 1 jaar tijd 30 kilo afgevallen maar vond mezelf toen wel wat te mager dus de onderste foto is het recentst. Daar voel ik me het prettigst bij. Bekijk bijlage 334680 Bekijk bijlage 334682
Je maakt me nieuwsgierig @ Imensa Ben je bezig met personal body plan? Knap zoveel afvallen dames! Ik ben er zelf nu bijna 19 kwijt in 11 maand tijd. Moet er nog wel een stuk of 8 maar ben goed op weg! Ik heb geen foto's simpel omdat ik mezelf nooit op de foto laat zetten
Cool! Ben heel nieuwsgierig naar wat je eet.( dat vind ik ook interessant bij PBP, de trainingen zijn te zwaar voor mijn lichaam)
Heel schoon eten . Kip vis rund. Heel veel groente, rijst, kwark, eieren en gewoon brood met bv kalkoen rookvlees etcetc. Zit op zon 2450 kcal op een dag
Gewoon heel gezond dus en zonder te veel toevoegingen. Geen pasta's? Zo en nu maar weer ontopic.. foto?
Imensa ik vind je doorzettingsvermogen ontzettend knap, ik zou er graag een beetje van willen hebben. Ik vind je lichaam zelf er voor persoonlijk wat mooier. Ik vind dit iets te mannelijk. Maar echt respect voor wat je bereikt hebt!
Ik vind zowel de voor als erna foto's mooi! Mooi lichaam hoor! En altijd goed voor jezelf dat voeding en workout resultaat geven toch! Dat motiveert! *edit* even aan mijn man laten zien, hij is ook hard aan de krachttraining(én training voor een marathon) en die vind het een geweldige prestatie! Mag je trots op zijn.
Kijk dit is nou nog eens motivatiemareriaal!! Er moet bij mij ook echt zeker 10 kilo af en als ik naar jullie foto's kijk vind ik jullie er na het afvallen jonger,fitter en vlotter uitzien! Ik begin maandag trouwens met south beach. Ik zal ook n foto plaatsen als het gelukt is!
Imensa, indd wauw! Vooral je buik vind ik mooi! Maar las dat je nog wel verder wilt, zou ik niet doen Respect voor jullie dames, wat zijn jullie n gewicht verloren zeg!