oh ja,daar was ik 26. dit ben ik met ons klein mannetje,ben nu 28,hier was sietse 2 weken oud... Bekijk bijlage 90464
pffffffffff moeilijk zal ik t doen??????? ik weet niet of ik nou anoniem moet blijven of niet....vind t wel een erge leuk topic en vind t echt super leuk om al die gezichten te zien!!
Dit is toch ook een van mijn favorieten hoor...... http://www.zwangerschapspagina.nl/members/21956-albums402-picture1575.jpg
Het is een onduidelijke foto, maar heb verder geen nieuwere fotos. Deze is een half jaar geleden gemaakt met de telefoon en mijn dochter Marley ben hier nog 28 jaar, nu 29 Bekijk bijlage 90514
hahahahahahahahaha hou op jij!!! omdat ik bijna weer zo wil worden dit was in 2005....hihi ik woog toen ik hem leerde kennen 63 kilo belachelijk dun voor 181 lang maar ik werd nooit dikker in de tijd van deze foto was ik eindelijk wat aangekomen woog iets van 78 kilo ofzo dat wil ik nu weer want weeg op dit moment 82 kilo......
wat een trots in de ogen van je vriend!!! Erg mooi om te zien Leuk gezinsfoto'tje zo met de hondjes erop hihi