Hé!!! Jou ken ik !!! Dat is grappig. Zal ook even een foto van mezelf plaatsen. Heb sinds vorig weekend een bob en ik ben er zeer happy mee
haha ja kan jou ook wij hebben samen gewerkt op de postbank in leeuwarden een paar jaar geleden! We hebben vaak gerookt in het rookhok, was altijd gezellig Maar jij bent toen verhuisd naar Arnhem volgens mij... wat leuk dat jij al 2 kids hebt
wow jij lijkt echt heel jong ik zou je niet meer dan 15 jaar geven ofzo, maar goed das nu misschien een nadeel maar over 20 jaar doe jij je voordeel ermee haha
hihi dankje, hoor juist altijd dat ik ouder lijk dan ik ben ben 21 zal es kijken voor een andere foto hier heb ik ook idd wel een babyfaceje op Bekijk bijlage 89775 hmm volgens mij heb k toch wel echt een babykoppie, hier lijk k ook wel jong
nou niet mee of tegen, maar ik had een heel blonde dame met krullen gedacht, tja dat ben je niet natuurlijk.
Ouder? Nee, ik vind je ook echt heel jong lijken. Net wat iemand anders al zei, jij bent straks de lachende 3e
Oh gelukkig Ik dacht, misschien verwacht ze een echte feeks Ik ben trouwens 26 op mijn foto, zie nu pas dat anderen dat erbij zetten
Ik vind het niet perse een belediging is alleen maar mazzel als je straks 30/35 bent toch hier ben ik (ik ben 29) met onze zoon Dean
nee joh helemaal niet, maar ik weet ook wel hoe het komt, de manier waarop jij reageert doe je mij denken aan een vriendin en die ziet er wel zo uit.