Cossie, jou had ik trouwens heeeeel anders voorgesteld!! Vraag me niet waarom, maar ik had je minstens 10 jaar ouder in gedachten... ( toen ik je foto nog niet had gezien dan.. )
OOOH Eva1983, wat heb jij een leuke handtekening zeg!!!! Heb je dat zelf gedaan of kun je dat ergens doen??? Groetjes Daniatili
Dat heeft 1 van mijn lieve forumdinnetjes voor mij gedaan! Maar ze maakt het met het fotoprogramma PSP....zijn wel meer meiden die dat doen. Anders even oproepje plaatsen of iemand een leuke banner voor je wil maken?
nou...lees al zolang mee... zal ook eens iets plaatsen... dit ben ik in een melige bui met mijn zoon..(bijna 3 ik ben 29 jaar) Bekijk bijlage 91132
hahahhaha ik was al weg hoor ! nee dit was in maart toen ik met een vriendin op vakantie was en ferdi in afghanistan zat !! haha geen naar benedenlopende zaadjes hoor
hahaha... ja leuk he? eens een beeld bij de meiden.. deze is recenter...van ons trouwen.. Bekijk bijlage 91138
thanx! kan ik van jullie ook zeggen hoor!! jullie geluk straalt van de foto's af! wij zijn al weer bijna een jaar getrouwd.. was een geweldige dag...en heet!!! was op 07-08-09...heetste dag van augustus...
phoeee hot hot indd ! wij trouwen denk volgend jaar... ff kijken wanneer ferdi me officieel vraagt ( heeft ie in afghanistan over de msn gedaan )