leuk!!! die van mij heeft mij naar heeeeeul lang aandringen van mijn kant ineens..(toch nog onverwacht..) heel romantisch gevraagt...de schat! hoop dat ferdi dat snel gaat doen!!
Hier nog een foto van mij in kleur. Deze is wel al wat ouder, hier ben ik 23 (en nog lang niet zwanger) Op blz.23 sta ik ook en ben ik dus 4 jaar ouder.
Ik had je op 1 of andere manier ingeschat als een echt meisjemeisje. Kan het ook niet echt uitleggen. Je hebt toch een beetje een beeld bij iemand, en bij jou wastie net iets anders! Maar je komt niet negatief uit de test hoor..
Klopt Foto is van vorig jaar zomer.. En die andere is na een kleine metamorfose met oud en nieuw gemaakt ( foto van hyves )
Hahahaha leuk om te lezen Ik ben dus helemaaaaaal geen meisjemeisje. Misschien wel met kleding, en dan niet hoe ik me kleed, maar meer de soorten kleding. Maar dus echt niet met frutselen/sieraden etc.
Leuk al die foto's en wat een mooie meiden zijn er op het forum. En allemaal zo jong...lol!! Ik ben denk ik wel de oudste...ben 43. Maar voel me jong hoor dus no problem. Wat ik leuk vind is dat je een foto van iemand ziet en absoluut niet verwacht dat ze er zo zou uitzien.Erg leuk.
Ik vind het zo leuk om iedereen te zien dus dan moet ik ook zo eerlijk zijn mezelf neer te zetten. Dit is van 4 weken geleden. Ik was hier 8 weken zwanger ongeveer.
(geeft jeem een handje) Waarom,je bent echt een mooie meid om te zien hoor. Beetje gewoon, niet teveel fucky fucky. Dat vind ik nou mooi. Maaruhh, het was een compliment en daar mag je gewoon dank je wel op zeggen hoor
I know THANKS * heeft ondertussen het schaamrood op dr wangen * En Fucky Fucky ik zie ondertussen een geplamuurde uhm Dame in uhm..Weinig kleding voor zich