vind vrouwen met hoofddoeken soms echt wel mooi hoor! zie soms vn die dames met moderne hoofddoeken en oogschaduw erbij (kleur vn de hoofddoek) echt mooi maar ben zelf ook turks en heb ook nichtjes en tantes met hoofddoeken @habibiana ben je arabische?
lovelydk mooie vrouw ben je ,,mooi kindje habibiana ook een mooie vrouw hahahah dit forum heeft trouwens alleen maar mooie vrouwen
Haha cool8) vooral in de auto is het lekker! Ik vind make up trouwens ook leuk, alleen kan ik het niet goed helaas. Dus heb alleen oogschaduw, blush enz op als iemand me opmaakt. Laatste keer was op mn bruilofthaha Tnx music; jij ziet er ook goed uit!!
Nou, vooruit.. zit hier al een half uur te neuzen en te kijken naar foto's, kom er niet onderuit dan he..
Vers vd pers? Vanmiddag? En je hebt n hemdje aan. Zo'n lekker weer was t hier niet vandaag. Lange mouwen weer was het. Ik vind trouwens ook dat er heel veel mooie dames op t forum zitten.
Dan vergis je je. Ik ga mijn foto dan ook maar niet neerzetten. Sowieso niet trouwens. Ivm anonimiteit.
Een wat oudere foto van mij, omdat ik een hekel heb aan foto's maken. Deze is genomen op mijn verjaardag in April. Ben 29 jaar
ik loop met 20 graden of minder ook nog rustig met een hempje aan hoor. heb het snel warm. zeker als ik bezig ben. je zal mij sowieso niet snel met een dikke trui zien. ook niet in de winter. pffff mij te hot!
jouw heb ik weleens meer gezien op foto kan dat??? jij ben echt mega knap! als ik lesbie was werd ik verliefd op jou!