ach je slaat me zo neer,,ben nu 10 kilo dikker trouwens correctie die foto is vn 3 jaar terug je wilt me nu echt niet zien
Ja wel dat willen we wel !! Ben wel benieuwd hoe je er dan nu uitziet. Die andere foto is trouwens wel erg gaaf!!
Meid ik ben 43 dus 10 jaar ouder en denk dat ik echt tot de oudsten hoor hier maar voel me echt niet oud hoor.
Heb de meeste foto's van jullie bekeken! Wat leuk om een beeld bij de namen te hebben. Nou, ik durf niet zo heel goed, maar iedereen doet het dus dan ik ook maar een poging . Ik met mijn dochter.
Hey wat leuk om je op foto te zien. Kon me bij jou helemaal geen voorstelling maken...maar dit ben je dus. Leuk! En wat een schatje om te zien je nichtje.
Hihihi Jewe, dit ben ik dus Lastig is dat soms hè, om een voorstelling van iemand te maken. Ik heb jou ook voorbij zien komen, leuk!!!
Haha, ik weet 't! Zo erg is het nu ook weer niet hoor, ben 1.90 en weeg 89 kilo, dus das heul mooi vind ik zelf!
Meid dik of dun dat maakt geen reet uit... Als jou vriend vreemd gaat is ie niet alleen dom maar echt een gigantische drop l*l..!! Je bent een hartstikke leuke meid om te zien.. En daar heb ik de onder kant niet voor nodig..