Ik dan ook maar (ik heb echt nauwelijks foto's van mezelf, ik maak liever de foto's dan dat ik er op sta, maar toch nog eentje gevonden ), ik ben de rechtse:
Grappig.. Ik heb geen idee wie jij bent.. Heb wel de mavo gedaan op Noetsele. Misschien van gezicht dan.
ik en vriendlief ( die houd er van om foto's te verpesten ) Bekijk bijlage 89863 Owh en ik is 22 en vriend 32 de ouwe l*l
whahaha jeem .. wat kijkt hij heerlijk Mooie meiden hier op 't forum hoor .. Zal de mijne maar niet plaatsen .. anders verpest ik dit topic! 8)
Ik neem ook liever de foto dan dat ik erop sta Hier een foto van 2 jaar geleden bij een bedrijfsuitje varen. Nu ben ik 26. nog niet zo heel veel veranderd, nu donkerbruin haar en gegroeid (in de breedte whahaha )
dit ben ik. 23 jaar. Bekijk bijlage 89869 tijdens de vakantie in maart. is tevens ook de laatste foto die er van mij gemaakt is. (ben heel erg aan gekomen na de zwangerschap en ik verafschuw mezelf echt heel erg)
Nee heb in 2007 zelf ontslag genomen... te commercieel. werk nu al een aantal jaren aan de overkant bij de belastingdienst veel minder commercieel haha En jij werk jij ook nog ergens? Bij de PB zijn nog veel oue collega's van ons met een paar heb ik nog contact. sorry ook ff offtopic.
Meid ik ben ook erg aangekomen na de zwangerschap, inm heb ik 3/4 er alweer af. Maar ik heb wel een kerngezonde zoon gedragen en gebaard! zo denk ik dan altijd maar weer
Hier dan mijn foto.Is er wel 1 van 2 jaar terug maar ik sta niet graag op de foto.Maak ze trouwens wel graag,vooral van onze kids. Ben nu 43 en op de foto hier ben ik dus 41.Denk dat ik de oudste ben hier op het forum.In ieder geval 1 van de oudste. Mijn haar is trouwens nu chocoladebruin met caramel highlights en ongetwijfeld zal ik er een paar rimpeltjes bij hebben. Heb mooie en leuke foto's voorbij zien komen.