Ik moest ff zoeken naar je foto, maar ze ziet er inderdaad HEEL jong uit (op de foto die ik gezien heb)... Nou ben je natuurlijk ook nog niet zo oud toch? Jonge godin, die nog jonger wordt geschat dan ze is! Wat een ramp, geen sigaretten mogen kopen en nog veel erger... de bios uitgezet worden, dat is wel heel erg! Ik ben een keer geweigerd bij de deur van een club toen ik 26 (!!) was!!! Je moest er minimaal 18 zijn, en ik had natuurlijk geen legitimatie mee. Mijn vriendinnen mochten wel naar binnen, terwijl er één meisje mee was die werkelijk nog geen 18 was. Ik voelde me destijds super beledigd, maar zou willen dat het me nu nog eens overkwam Ik wilde nog ff zeggen: Wat een prachtige meiden allemaal hier op het forum trouwens zeg!!!
Ik heb toch nog een foto gevonden die er mee door kan Deze is van 2 jaar geleden, hier was ik 30 weken zwanger van Levi
Wat een bekend gezicht . Ik ken je niet hoor, maar dat heb je wel eens... dat je denkt dat je iemand ergens van kent, of van gezicht uit dezelfde stad misschien
Dit ben ik 25 jaartjes oud in october 26 En hadden jullie me zo voorgesteld ? .. View attachment 89906
Ik met mijn jongste dochter in de tuin, een paar weken geleden. Ik ben trouwens 33 jaar @ Chantal, ik vind je er veel vriendelijker uitzien dat ik had gedacht
hey jou ken ik Chantal, had al eens een foto van je voorbij zien komen ! Leuke spontane foto. Idd een hoop mooie meiden hier op het forum.
Ik word meestal ook jonger geschat dan ik ben (gelukkig), want ik ben al ECHT oud Mijn vriend word trouwens ook altijd veel jonger geschat haha, die moest laatst zijn legitimatie laten zien toen ie sigaretten kocht Vriendjelief: View attachment 89921