Nee hoor, je ben niet de enige. Ik weet niet was voor site dat is maar heb hem maar gauw weggeklikt! Was idd ook al bang voor een virus....
mmmmmm daar is tie weer die heerlijke vent van debke. mmmmmmmmmm kwijl. en ik vind jou ook zo mooi maar dat heb ik al vaker gezegd hihihih
hahahahaha lief van je hoor...... ja echt weet niet. vind jullie gewoon zo mooi stel. en dan zon scheetje van een babietje erbij. plaatje klopt gewoon. en ik ben zelf best tevreden hoor. maar als ik dan moest kiezen zou ik zo mooi als jou willen zijn
ow wat heerlijk! ben zwaar jaloers. hier ook erg aan vakantie toe. zijn van de zomer niet geweest omdat we ons huis aan het bouwen zijn maar dan mis je het toch wel hoor.... effe lekker er tussen uit. nou geniet er heerlijk van en hopelijk zwanger weer terug! ja hier gaat het goed. misselijkheid wordt eindelijk iets minder nu... ben erg ziek geweest maar buikje begint weer mooi te groeien nu... donderdag 20 weken echo! spannend wel weer
ow das minder zeg....wij gaan normaal ook niet 2 keer hoor maar we zijn komend jaar 10 jaar samen dus vandaar deze extra luxe hihi... ja ben eens benieuwd wie weet haha maar we hebben geen haast...zou wel leuk zijn!
oooooh spannend!!!Heel veel succes met de 20 weken echo! minder dat je zo ziek bent geweest...had je dat bij de vorige zwangerschap ook?