nou vooruit. wel ben ik hier toos make-uploos. en een kansloos strandgevalletje over de bikini aan, maar was op het strand zoals je ziet
SUPERMOOI! Krullen, mooie meid! niks mis mee! En toos make-up loos? Boeien! gij zijt op het strand! niks om over te klagen En zit jezelf niet zo af te kraken!!! mooie meid ben je!8)
Klein dik propje?! Pardon??!!! Ik ben 1.69 (klein) Weeg wel te weinig (51 kg) Krullen heb ik net als jij hoor!
nah ik ben 1,74 en ik weeg..................... 70 kg dus ik heb het recht te spreken over een dikke prop
Nee joh, je hebt gewoon dikke memmen , daarvan gaan al die soep(strand)jurken heel raar hangen. Heb ik ook altijd last van
pfff nou idd, ben niet slecht bedeeld nee en nu ik zwanger ben lijken het helemaal wel karbietbussen8) pfff iemand een onsje?
Ik roep al jaren dat ik de overtollige vet uit mijn borsten in mijn kont wil spuiten, want die ziet er helaas erg armzalig uit.
Ook hier nog een beetje "schuw". Ik zal een foto plaatsen als het ons mag lukken om zwanger te worden en het bekend is! Ik zie echt heel veel mooie meiden voorbij komen!