wow jou had ik ECHT anders verwacht. had een wat oudere dame verwacht! (qua uiterlijk) en dat bedoel ik niet slecht maar je ziet er super jong uit! 8)
Wat een hoop leuke fotos! gek eigelijk dat je een heel ander beeld van iemand hebt, dan dat iemand in werkelijkheid is ik vind het toch best eng! maar hier eentje dan van mij met de kleine meid van me broer.
whahahaha ik ben pas 25 hoor!!!! Hoezo had je me als een oudere vrouw ingeschat? Ben wel nieuwsgierig nu!
Doe normaal. Ik was 75 kilo tijdens mn zwangerschap en ik ben ook 1.74m en ik was heel niet een dikke prop. Zelfs mn buik niet.
nou devil@ ik ben NORMAAL 70 kg. nu nog meer uiteraard. maar heb dikke bovenbenen hoor en een flubberbuik overgehouden aan plurk:x
hier idem dito... ook momenteel 75 kilo en 1.74 m. maar mijn buik is niet enorm en verder ben ik nog heel slank dus een dik proppie neuhh alles behalve dat he
Ow plurk die stevige boven benen heb ik ook,, heb er ook zo'n hekel aan vooral met nieuwe broeken kopen!:x
Plurk ik vind echt dat je een mooie meid bent hoor! Enne...ik weeg ook 70 kg maar ben wel kleiner, ben ik dan een gigantische prop? Breek jezelf effe niet zo af, je hebt een prima gewicht en je ziet er ook prima uit!
View attachment 108943 daar gaat mijn anonimiteit! Maar ach..BOEIE! Dit ben ik dus, met mijn 2 schatjes! o enne..let niet op mijn mooie sokken! hihi kus miek
Zo mooie mama's hier allemaal. Echt cool die discussie van Plurkie, Ben ook 1,74m en 70kg..en spreek ook van 'prop' terwijl iedereen inderdaad zegt dat dat helemaal niet zo is... ...etc. etc. etc. Volgens mij heb je in de spiegel toch een iets ander beeld van jezelf als dat anderen dat schijnbaar hebben Die 5 kg's van na de bevalling vinden het schijnbaar veel te gezellig op mijn billen want ze gaan er niet vanaf!! (niet dat ik nu zo hard mijn best doe...maar goed ) Nogmaals, superrrmooie mammies hier!