Volgens mij zijn veel van jullie nog best 'jong' aan de foto's te zien ? Bedoel ik absoluut niet lullig hoor, ben zelf namelijk ook jong (alleen nog geen mama) maar ben altijd een beetje bangig om foto's te plaatsen uit angst dat ik de enige 'jonge' ben, en je dan al gauw kritiek krijgt of mensen ziet denken: ze is wel erg jong, en dan een kinderwens ?... Snappez-vous ?
Hoezo dat?Gewoon plaatsen hoor, maakt jou het uit als je jong kinderen wil..is toch jouw wens?Anderen hebben altijd wel een mening over iets..niks van aantrekken als jij je er happy bij voelt. Oh ff offtopic...zag nu dat jij dat was met dat kapsel-topic hihi heb wel meegelezen maar niet gereageerd...is echt leuk geworden! Hoe oud ben je dan als ik vragen mag?Zo piepjong vind ik je niet uitzien..
Dit ben ik samen met Aïsha, maar toen was ze pas een maand of 7 of 8. Is dus al even geleden. Ben wel wat zwaarder daar haha...
En dit was ik VOOR mijn zwangerschappen...een stuk slanker dus...ben nu weer begonnen met afvallen om weer zo te worden (Ik dacht ik kies een beetje een spannend foto uit haha...was op reis in Thailand of Laos, weet het niet meer precies).
ik ben al oud vergeleken met de meesten hier ha ha, had zelf echt graag al wat jonger moeder willen zijn toen ik begin 20 was,vind dat echt leuk dat veel van jullie jong zijn en kinderen hebben!!
Haha, ja that's me Zal morgen eens een 'recentere' foto (met nieuwe kleren, make-up en petje) maken... Ik ben 21 overigens dus nog wel jong maar ook weer geen 16 meer ( + niet de jongste hier op het forum). Vaak word je sowieso ook wel zo gezien als je 21 bent en een kinderwens hebt (dan word je vaak gewoon raar aangekeken), omdat de meeste 21 jarigen gewoon nog volop in het uitgaan zitten, studeren, nog thuis wonen en het lang leve de lol is en gewoon niet met kinderen bezig zijn... Zo zijn we bij de vorige gyns/ziekenhuizen/artsen gewoon weggekeken met de mededeling: je bent nog jong ! Je hebt nog jaren de tijd/wacht nog maar 3 jaar). Vaak durf ik er bij onbekenden ook niet echt voor uit te komen, dat we de mmm ingaan vanwege de kinderwens (sowieso dat we nu een kinderwens hebben), omdat je gelijk een oordeel krijgt/scheve blikken vanwege de leeftijd... Heb daar zo'n hekel aan... Veel mensen om mij heen weten er dus niet van eigenlijk, terwijl wij er wel zeker van zijn zelf en het dus geen puberale bevlieging is. Vind het daarom vaak gewoon wel lastig om op zo'n forum als dit foto's te plaatsen (naast sowieso de kans op bekenden) enzo...
@Shaula, woew spannend inderdaad met die tijger! @Selena, ja als je dan bij gyns loopt en ze sturen je weg met dat idee, zwaar irri!!Ik hoop voor je dat je snel ook mama-to-be mag wezen, hoe jong je ook bent! Zal er ook maar een bijzetten van mij...afgelopen weekend genomen op onze eerste weekendje weg met de kleine..Zeeland vakantiepark..echt leuk, 1e keer zwemmen, uit eten etc..vond het erg spannend voordat we gingen maar hij heeft zich voorbeeldig gedragen!
Gonca mooie meid ben je!! En aan je avatar te zien telkens een fan van Beren Saat. Ik vind haar ook zo leuk
Ik zie een hoop mooie dames voorbij komen hier hoor! Nederland heeft gewoon de mooiste dames We hebben alles, licht, donker, blond, bruin, zwart...van alles wat (Ik denk ik steek onszelf even een fijne veer in onze reet Mag ook wel eens af en toe toch?
Die tafel hebben wij ook! Ook vernaggeld!! Maar we zijn hier voor een foto.. Nee doe het toch nog niet! Zitten mooie fotos tussen!!