vind ik ook.... zie geen bekenden verder... lol ja iemand die mijn man kent... lolll verwacht je ook niet zeg
Wouw dat je dat nog weet.. het zijn ivoren schoenen geworden. Echt exact dezelfde kleur als mijn jurk, ingelegd met steentjes. Heel schattig.
O wat leuk om nu eens een gezicht achter de naam te zien! Hoe was je huwelijksdag? Ik zal eens kijken of ik een foto durf te plaatsen...
durf bijna geen foto te plaatsen met al die mooie meiden hier maar ik doe dan ook maar mee. dit was 1e dag weer thuis toen de kleine meid net geboren was. kwas hier echt moe en kapot maar voelde me zo diep gelukkig. wilde ff foto van ons rustige 1e-thuis-momentje samen
Okee, dan doe ik ook een keertje mee. Dit ben ik, helemaal up to date, net gemaakt. Ontzettend leuk om gezichten achter de namen te zien.
Leuke foto's hier allemaal. Helaas heb ik er wel veel gemist. Ben wel benieuwd naar meer gezichten. Hier ben ik met mijn 2 mooie meiden.
Aaahh... mooi familie portret zeg! Moet ik ook meer doen, of eigenlijk, moet mijn man meer doen, foto's van mij en de kinderen samen maken. Heb heeeeel veel foto's van de kinderen, maar weinig van samen. Maar denk dat dit door een fotograaf gemaakt is?
Ja, ik zag Las Vegas staan en toen moest ik er ineens weer aan denken... Dit klinkt ook heel goed trouwens!
Zijn idd door een fotograaf gemaakt. Foto met papa erbij doe ik maar niet, hij vindt dat niet leuk. Hier ook bijna alleen foto's van de meiden alleen.
Quootje weg gehaald (als nog meer mensen me herkennen, gewoon zeggen hoor, ik zet hier niets neer wat ik niet met de wereld zou willen delen, haha!)