Wat een verschil Nessy!!! Super knap gedaan zeg!!! Respect!!! En wat een leuke foto`s weer van al de zwp meiden!! Super leuk om te zien!!
Wauw Nessy, wat een verschil! Mooooi! Wat een mooie mama's, papa's en kindjes hier zeg. Ik ben nog geen bekende tegengekomen, maar ik durf toch niet een foto van mij te posten ^^
Leuk weer even al die foto's te zien!! Hier als oud lid wel eens een foto geplaatst. Nu een nieuw account (ivm werk) ,dus twijfel een foto neer te zetten. Heel snel zou wel kunnen ,maar toch...... *in twijfel*
Ben nu wel nieuwsgierig naar wie je eerst was, of je een 'bekende' bent. Maar snap dat je het ivm je werk niet wil zeggen.
Wauw diep respect voor de ladies die veel zijn afgevallen jullie zien er stralend uit!! De rest ziet er ook super uit natuurlijk hihi.
Jeeeeeeeje, jou ken ik nog van sept 2008 mama's! Meid wat ben jij verandert!!!!!! Wat zie je er ontzettend goed uit zeg!
@ MissyZuilen: Je bent een compleet andere vrouw!! Wouw! Je ziet er super uit joh! Leuk al die foto's hoor!