wie heeft dit net als ik ook en dan bedoel ik uiteraard niet je naar zweet stinkende, bierbuikhebbende kale achterbuurman van 66. nee ik kan echt goed kijken naar een man tot ongeveer 55 die bv goed in pak zit, of die gewoon een bepaalde uitstraling heeft. bv ik was zondag met mijn ma naar een concert van frank boeijen, nah die vent heeft wel wat, en dan als hij zingt een beetje zon sexy schorre stem. een man die een zaak naast ons heeft. komt regelmatig bij ons aanwaaien, mooi grijs haar, altijd een beetje vaderen en opa-en over mij en de kindjes. begrijp me goed ik zou niets met ze willen maar gewoon een zwakke plek dus haha.
Ooooh, ik ook, wat een heerlijke vent is dat!! Zijn nu bij seizoen 7, dus het zwijmelen is bijna over.. Denk dat ik dan maa weer opnieuw begin.
Ja hier ik val op oudere mannen mijn man is 9 jaar ouder dan ik. Maar geef ook toe dat ik Victor Reinier een ongelofelijk lekker ding vind super knap.
Ik vind, dat zodra een man met donker kort haar, een beetje grijze haartjes krijgt bij zijn slapen... En dan het liefst een pak aan.. Poef, das echt mooi... Ik vind oudere mannen vaak veel sexappeal hebben, maar dan bedoel ik ook mannen van minimaal 40 zeg maar En wat heb ik, een vent van twee jaar jonger.. Faillure...
Hier viel ik altijd al op ouder. 8 jaar, 10 jaar zelfs een keer 15 jaar.. Nu getrouwd met "een oudere man" mijn man en ik schelen 10 jaar.
Ja heel herkenbaar, meeste exen en scharrels van mij zijn ook wel een stuk ouder dan ik. Mijn man is ook bijna 12 jaar ouder.
Haha geweldig mijn ex was 8 jaar ouder dan mij, en deze 2 jaar jonger.. Wel grappig. Geestelijk op hetzelfde niveau, maar toch heeft m'n schatje echt nog een jong gezicht.. Hij lijkt erg op z'n vader, een groot voordeel want die man vind ik zo knap en dat heeft m'n vriend natuurlijk verteld, m'n schoonvader zweefde van geluk