@Magnolia29 Wat grappig, ik dacht precies hetzelfde! Misschien heb je stiekem een bekende dubbelganger
Wauw ik kijk de serie : lieve mama op Videoland, en jij lijkt enorm veel op een vd actrices. Toevallig geen rolletje in? Haha. Edit: even opgezocht hoe ze heet: Rifka Lodeizen
Haha, wat grappig! Nee, ik ken de serie niet eens . Is het een aanrader? Maar heb vroeger wel eens dat er een groepje achter me aan liep en na een tijdje naar me toe kwam om een handtekening te vragen , ze dachten dat ik Angela Schijf (Kim uit GTST in die tijd) was.
Ohh ja! Dat kan ik me ook wel voorstellen. Serie is zeker een aanrader, althans ik ben pas bij aflevering 3 maar boeit me enorm. Daar heeft ze ook wat meer jouw haarkleur!
Je kunt toch je foto altijd nog uit je galerij verwijderen als je hem niet vereeuwigd wil hebben op het www? Of is er een andere redenen waar je op doelt?
Leuk om al die gezichten er een keer bij te zien. Sommige zien er echt heel anders uit dan het beeld dat je in je hoofd maakt.
Leuk om gezichten te zien! Maar ik heb besloten niet mee te doen aangezien ik de eerste moeder van school al heb herkend.
Hahah! Laat me niet lachen Vraag me af wat jij ziet wat ik niet zie.. Maar bedankt voor het compliment xx
Echt heel grappig, want ik ben en voel me inderdaad echt geen klassiek type. Denk ook dat ik te lui ben om bv iedere dag mijn haar te föhnen e.d. En ik voel me eigenlijk ook niet oud, maar wist wel altijd dat mijn uiterlijk iets anders zei dan mijn gevoel Dus ik word heel vrolijk van jullie berichten
Haha ik snap je. Ik heb van mezelf heel donker haar en dan glinsteren die grijze krengen me extra tegemoet Dus sinds kort maak ik iedere keer meteen een volgende afspraak bij de kapper en hou het zo eindelijk keurig bij
De kans dat ik iemand herken lijkt mij bijzonder klein maar ik vroeg mij dat dus wel af, of er mensen zijn die elkaar plots herkennen.