Nee dat had ik ook niet verwacht. Er zijn al eerder dit soort topics geweest en dan liep het niet echt storm zeg maar. Echt superleuk dat heel veel mensen het nu durven! Er zitten er een paar bij waarvan ik dacht; ga jij dus niet doen terwijl je soms wel een (te) sterke mening hebt. Dus wel! En ook een paar waarvan ik denk: ondanks dat je hier vaak heel veel van iets vindt, durf je het nu niet aan. En dat geeft absoluut niet want het is ook heel lekker om hier anoniem te zitten...
Haha, dankje. Tis wel iets een vertekenende foto hoor. Ik heb wel iets babybuik over nog. Jij bent 1 van de personen die ik me heel anders voorgesteld had
Haha ja dat las ik al eerder. Maar ik plaats hier wel vaker een foto van mezelf. Ik ben niet zo geheimzinnig. Als ik hier een grote bek heb, dan mag je weten wie het zegt ook
Daar kan ik dan wel veel respect voor hebben Ik ben op zich ook niet zo heel schuw, maar er staan hier wel wat dingen op t forum die niet echt openbaar bekend zijn. Maar ik verwacht niet dat hier mensen zitten die ik ken behalve van een paar waarvan ik het weet.
Haha zo denk ik ook. Ik heb ook geen geheimen hier ofzo, dus maakt me niet veel uit of iemand mij herkent (als het zo is, zou ik het wel graag horen)
Jullie zijn allemaal mooie mama's maar @Whysteria, jij komt er voor mij als winnar uit. En waarom? Ik had jou zo anders verwacht. Ik irriteer me (heel) soms mateloos aan je en had echt zo'n zuurpruim verwacht (sorry) maar dan zie ik je foto en denk ik potverdikkeme wat een leuke vrouw, zou er zo een avondje mee an de wijn gaan